2014. május 27., kedd

Tejszínes tengeri finomság

Egyszerűen mostanában már nem tudok mit  kitalálni,agyam nincs már hozzá,hogy a megszokott kajákon  túl  gondolkozzak,egyszerűen nem  megy.Remélem  gyorsan elillan ez a  kedvetlenség...
Ma  is a  fagyóba kukkantva azt sem  tudtam mihez nyúljak,egyszerűen nem megy...
végül kivettem egy csomag tengeri hal filét,meg  volt még  egy  dobozka rákocska  is,gondoltam kiveszem,majd  lesz  ami  lesz.Hát ez lett:
 Hogy is is ez igazából?Fogalmam  sincs,csak  jött  egy ötlet,és  csináltam  a végeredmény  meg szuper lett,szerintem :)
Tehát,4 halfilét csíkokra  vágtam,a serpenyőben kókusz zsíron  elkezdtem párolni,hozzáadtam  a  rákokat is,és 2 gerezd fokhagymát.Ezután 2  ek. tejfölt,és  kb. 1 dl tejszínt,fél  citromot,halfűszerkeveréket,egy ici-pici sajtot is reszeltem bele,és egy kevéske  cukrot,borsot.Vártam,hogy jól átfőjön,rizst  főztem hozzá,és  ennyi...ez a  mai  vacsi :) Jó  étvágyat :)



Egészen hasonló  az  íze,mint  mikor  sült  halat  eszünk rizzsel és tartárral,mivel  a  tartár is édes,így ahhoz  eléggé  hasonlít,de mégsem  olyan,mivel ugye párolt/főtt,nem  pedig  bő  olajban sült  a  halacska,lehet így még  jobb is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése