2014. május 14., szerda

Gabim 30

Gabi kérése  volt,hogy  ne  legyen semmi nagy meglepi  és buli se nagyon,legyünk inkább csak ketten.Hát jó,nem  is  készültem úgy komolyan  semmivel (bár elég  nehéz volt rávenni magam,hogy  ne pörögjek fel 1000  fokra) , gondoltam csinálok  egy fincsi mexikói vacsit,meg sütök tortát.Délelőtt vasaltam,délutánra terveztem a főzést,de  mit ad Isten,egyszer csak csengetnek.Látom a  kaputelefon monitorján,hogy  Gabi az,tiszta pánikba estem,hogy még sehol sem  tartok.Éppen csak a vasalással lettem készen.No  de azért beengedtem :)
Aztán együtt  megcsináltuk a kajcsit,közben elmondta,hogy összeszervezett délutánra egy focizást,mondom  akkor ne tortát  vigyünk,hanem muffint,azt nem kell szeletelni  se  meg semmi,annál  jobb  nem jutott eszembe.

Gyors  megcsináltuk azt is,aztán még  letusoltam,elkészültem és 6-ra  mentünk a  pályára,de  közben  bementünk egy  boltba,vettünk  egy rekesz sört  is.






 Dorka baba



 Sixty és Missy
 Árpi  volt  a  labda halász

 ...jött az összeeszkábált segítség..

 ....és folytatódhatott a foci :)

 :)

  egy jól elkapott pillanat




Jó idő volt,bár nagyon  hideg szél fújt eleinte,majd később az eső is elkezdett esni ,de  úgy rendesen.Aztán a  focilabdából  vízilabda lett,belerepült a  csatornába,mire azt a szakadó esőben kipecázták..vicces volt :)
Mire sikerült  kiszedni,az eső is abba hagyta , és folytatták tovább  a rugdosást.Vagy negyed 10 is volt,mire megunták,én meg sz@rrá fagytam addigra :/ Ezután  feljöttek  hozzánk,vettünk fricsüszt (belga sült krumplizósnál sült ,sült krumplit hívják így) meg sült  csirke szárnyakat ,nagy lakmározás  volt,beszélgettünk,nevetgéltünk még egy ideig,míg a  sör  kitartott,aztán nagy fáradtan véget ért a  nap :)



Feriéktől kapott  ajándékokkal (sör,poharakkal és  egy ajándékutalvány kéz és láb ápolásra).
Anyuéktól  egy ablakmosó szerkentyűt kapott (mert Nálunk az ablakokért ő a  felelős :P ) ,  ezt is kérte amúgy,tehát  nagyon nagy volt az öröm,hogy meg is kapta,valamint egy csajos  sörös  poharat is kapott,meztelen  nőci  formájú a  pohár :P
Tőlem  ugyebár az előző posztomban leírt fotókat kapta,aminek vagy fél óra  kellett,hogy felfogja,hogy én ezt adtam neki,és,hogy mennyire  örült,hogy végre  10 év után  levetkőztem  a gátlásaimat és  mertem neki végre egy ilyen sorozatot csinálni...elvolt ájulva!!! :) Nagyon örültem,hogy tetszett neki <3 Valamint 2 mannaszappani is ajándékoztam neki,a  papírját raktam csak  most  oda,mert már tegnap ki is próbáltuk :)







Hát  így ,ilyen spontán,de vidáman és boldogan telt el a  30. szülinapja.
:)

4 megjegyzés:

  1. Wow de jó kis szülinap!Isten éltesse Gabidat!

    VálaszTörlés
  2. Na látom örült :) Szupi és ilyen klassz keretekben adtad?

    VálaszTörlés
  3. Igen,örült nagyon <3
    Bizony ez olyan keret,amibe 5 képet tudok rakni,ilyen montázs végül is,különböző formájú és nagyságú vintage keret :)

    VálaszTörlés