2012. január 4., szerda

Elmentek:(

Lassan fel kell ébredni az álomból,és visszatérni a hétköznapokba.Vége az ünnepeknek,vége mindennek,a fiúk már a repülőtér felé haladnak,nem sokára fel száll velük,és ma már otthon teszik le a fejüket aludni.
Jó volt ,hogy itt voltak,finomakat ettünk,jókat ittunk,beszélgettünk,és nevettünk.Nem történt olyan eget rengető dolog,egyszerűen,csak jó volt látni őket,jó volt hallani a hangjukat,jók voltak a hajnalokba húzódó társasozások,és bár voltak furi dolgok,vagy inkább nem minden napi,vagy oda nem illő megnyilvánulások,hol ettől,hol attól,de ha nem lettek volna akkor hiányoztak volna,így volt jó minden ahogy volt.
Pár szót a fiúkról:
                                                                             Janika:

Sokat komolyodott nyár óta,vele lehetett normálisan beszélgetni,nagyon segítőkész volt,bár az édességet úgy falta,mint ahogy más a vizet issza,evés téren viszont nagyon válogatós volt,de ezt tudtuk is,hogy az lesz,csak nem számítottunk rá,hogy ennyire.Mindenre azt mondta,hogy nem szereti,persze fogalma sem volt róla,hogy milyen,mert nem tartom valószínűnek,hogy előtte evett volna már olyanokat,mint amiket vacsorára készítettünk napról-napra.No persze ez nem az ő hibája,de hagyjuk is...

                                                                              Márk


Hát,ő egy furcsa emberke....
Nem is tudom.Hát kapta az ívet rendesen a többi sráctól,de én remélem,hogy csak feltűnési viszketegsége van neki,és azért csinál "furi" dolgokat.Szerintem hiperaktív is.
Alapjáraton nem volt semmi gond vele sem,rendes volt,segítőkész,csak nem sok dolog köti le a figyelmét,jah,és mindentől árad belőle a böfögés,én ilyet még nem láttam.
No de hát gyerekek még. :)

                                                                              L.Szabi


Szabi ,Ákos osztálytársa volt egész általános iskolában.Szóval körülbelül 10éve ismerem,nagyon aranyos és nevelt ,tisztelet tudó srácnak ismertem meg,legjobb barátai közé tartozott tesómnak régen így sokat járt is öcsémhez anno,bírtam nagyon a Szabit régen,és mióta kiköltöztem nem is találkoztunk,mert nyáron mikor otthon voltam valahogy elmaradt a tali,az esküvőre meg nem tudott eljönni,mert az apukájával ment nyaralni.Szóval már vártam,hogy talizzunk,gondoltam változott sokat,komolyodott,meg minden.
Hát igen.Változott.Nem tudom hova rakni őt.Eljött itt volt,de nem éreztük azt,hogy annyira örült volna Nekünk,meg hát az egész szitunk.Mikor már beleuntunk,hogy minidig csak számítógépezik,meg kihúzza magát a közös programokból szóvá tettük neki,de a helyzet valahogy változatlan maradt.
Mondott dolgokat,hogy mik bántják belül,de hát adtunk neki tanácsokat,meg igazából azok nem is ránk irányultak,közünk nem volt a problémájához,ezeken csak ő saját maga tud változtatni,de hát nem igazán hiszem,hogy őszintén az lett volna a baja,de ezt ő érzi.

                                                                             A.Szabi


Más néven Andesz.Ő is öcsém osztálytársa volt,így őt is 10 éve ismerem már,még kis elsős kora óta.Vele nevettem a legtöbbet,és nagyon örültem,hogy eljött.Egy telefonnal leptük meg karácsonyra,a srác majdnem elbőgte magát,mikor meglátta,és kb. egy 3 óráig le sem lehetett törölni az arcáról a mosolyt.Nem tudom sejtette e ,tesóm elmondta e neki,hogy mit kap tőlünk,de látszólag nagyon és őszintén örült neki.
Még a nyáron,vagy lehet,hogy még a tavasszal meglett neki a repjegy,és egész évben ezt várta,hogy december legyen,és jöhessen ki hozzánk.Ki jött itt volt,és asszem minden percét élvezte,legalábbis ezt vettem ki a tekintetéből.De mondta is,hogy jövőre ismét jönne,ha nem baj.Hát , hogy a viharba volna baj?!Szabi SZERETETTEL várunk,ja és amit tegnap este beszéltünk lent az asztalnál...nem csak egy vendég voltál nálunk,de szerintem ezt legbelül Te is tudod:)
Ja és ne feledd:KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!XD
Nyáron viszont látjuk egymást,puszi:)

2 megjegyzés: