2012. január 11., szerda

Merre menjek?Mit csináljak?

Mióta itt kinn lakom Belgiumban nem találom a helyem....
Persze nyilván azért , mert nem azt csinálom amit szeretek,ami a szakmám...
A tavalyi évemet teljesen lekötötte az esküvőszervezés,nos ennek vége lett a nyáron,és azóta csak úgy pangok,nem tudom magam feltalálni.Azóta is eszeveszetten nézegetem az újabb trendeket,az elmúlt nyár esküvőit,gyönyörködöm,és azon agyalok,hogy miért nem tudok tovább lépni?!
Valójában nem is akarok,egyszerűen egész nap leköt,és a nap 24 órájában tudnék ezzel foglalatoskodni.
Amelyik része megragadt,és nem tudom elengedni az a dekoráció...szeretnék ezzel foglalkozni,de nem tudom ,hogy kezdjek bele...
Legbelül bánom,hogy 1200 € fizettünk a dekorosunknak,mert amit összerakott,biztos vagyok benne,hogy én is megtudtam volna csinálni....




Ráadásul olyan befejezetlennek érzem így utólag az egészet.
Úgy beszéltük meg,hogy a vendégasztalokon lévő vázákban,amikben ágak voltak nem csak virágos gömbök fognak lógni,hanem kristálylánc,barna gyöngyök az ágakra húzva,és esetleg tollak...
És ugyan ez, a hátterünkben is,és ahhoz képest csak ágak és fotók voltak a hátterünkben:(
No meg még sorolhatnám....

Akkor hirtelenjében tetszett,elvoltam ragadtatva,de hát utólag már kitisztult a szemem és látom,hogy bizony lemaradtak dolgok amiket megbeszéltünk....

Annyira szeretnék az esküvők ezen részletével foglalatoskodni,de nem tudom ,hogy kezdjem el,nem tudom,hogy induljak neki...
Talán csinálni kellene egy pár koncepciót,arról profi fotókat és reklám, reklám hátán?!Vagy hogy?
Van esetleg valami tanácsotok ezzel kapcsolatban?

9 megjegyzés:

  1. Jajj Bogi! Én dettó ugyanezt érzem... erről már írtam korábban én is.
    Így utólag olyan jó lenne egy pár dolgot másképp csinálni.
    Én, ha tehetném (ha sok pénzem lenne) akkor üzemeltetnék egy kisebb hotelt 2 étteremmel. Az egyik egy kisebb (30-70 fős) a másik egy nagyobb (90-160 fős) lenne. Hozzá pedig kb 30 szobát. Wellnessként csak 1 szaunát és egy jakuzzit...
    Gyere haza és valósítsuk meg Bogi :)

    VálaszTörlés
  2. :)rendben,repülök...bárcsak....

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó ötlet.....én sem tudom kitölteni semmivel az ürt, amit az esküvö szervezés hagyott maga után, én is megszállottan nézegetem továbbra is az esküvöi ruhás SYTTD-t, én például egy esküvöi ruha szalonra gondoltam, amihez kezdés képp van is 4 ruhám....csak viccelek, de ahhoz amúgy nagyon sok alaptöke kell.....viszont egy ilyen dekoros céghez szerintem kevesebb is elég....
    az elején az elsö egy-két megrendelönél, a tölük kapott pénzt egy az egyben befektetnéd, utána már lenne referencia, a dekorcuccok meg megmaradnának.....
    kezdés képp szerintem kezdhetnél egy blogot, amiben csak ötleteket és tanácsokat gyüjtesz, ill. felhívod a kedves menyasszonyok figyelmét, hogy nincs értelme mindent sajátkezüleg megcsinálni, mert a finishben úgy sem lesz idejük véghez vinni a tervüket ilyesmi, aztán hátha jönnek a megkeresések
    amúgy az 1200€ kicsit túlzás...mi 400 ft/fö fizettünk a székhuzatokra, abban benne volt az asztali futó is, a fényfüzért (igaz nem tökéletesen kivitelezve) feltették a terítékekkel együtt a pincérek, a polgári asztalunkat is a tulaj rendezte.....a föasztal díszre ill. a 9-10 egyszerü kis vázára kellett csak költenünk.....a párom így is ki volt akadva, hogy közel 80 ezret kért a virágos (megsúgom, majdnem képen röhögtem, szegényemnek fogalma sem volt, hogy ez egy tök normál ár, hiszen ebböl csak a csokrom volt közel 15 e, meg benne volt minden szülököszöntö, koszilány csokor, autódísz etc.)

    VálaszTörlés
  4. Hát Nekünk mondjuk ebben minden benne volt.A székszoknyától kedve,az összes élővirág nyavalyákon keresztül,a fényfüzérig,és a templom dekortól,a szülőköszöntő csokrokon át,a candy bar-ban is voltak a vázái,meg a nyalókákat ő intézte,szóval sok mindent megcsinált,nem azt mondom,hogy nem,csak utólag belegondolva,ezeket én is megtudtam volna csinálni.
    na majd kiforrja magát:)
    köszi az ötleteket:)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem tök jó ötlet, hogy azon filózol, mihez kezdj magaddal...
    Valamit, valahogyan el kell kezdened ezen a vonalon. Jó, hogy már megvannak az alapok, lásd: saját cuccok -> abból lehet kiindulni.
    Van rá kereslet és lesz is!
    Minden vállalkozás először viszi a pénzt, ezt nem szabad elfelejtened! Kitartónak kell lenned és ha beindul, akkor hajrá! :)
    Puszóka

    VálaszTörlés
  6. Csak támogatni tudom az ötletet, ha van tőkétek rá. Persze ilyenkor mérlegelni kell, hogy abban a városban mennyi kereslet lenne rá, ill. mennyi esküvőszervező van. De ezek szerint megérné, ha más is ebből él. Én is először neten nézelődnék, kutakodnék, meg azért valljuk be (mert gondolom nálatok is így van), kint jóval drágább minden, és nekünk magyaroknak így igencsak megéri bármibe is belefogni... ha már otthon olcsóbban meg tudjuk venni.
    Nagyon szép szakma ez, én szorítok Neked.
    Az biztos, hogy mielőtt belevágsz sok infó kell, főleg hogy kitől honnan mit érdemes beszerezni stb.
    Ügyi légy:)!

    VálaszTörlés
  7. Én is csak bíztatni tudlak, ha megvan hozzá a kezdő tőke, érdemes lenne belevágni, ha ezzel foglalkoznál a legszívesebben! Először valószínűleg én is egy nyilvános blogot indítanék ötletekkel és olyan névvel, hogy a keresőkben az első oldalon kidobja, ha valaki esküvői stílusokra és dekorációra keres rá. Az oldal nézettségéből és a kommentekből látni fogod, hogy mekkora érdeklődés van rá, talán megkereséseket is kapsz majd... Szép lassan be lehet indítani, de biztosan rengeteg munkával és kutatással fog járni.

    Az űrről pedig csak annyit, hogy szerintem tipikus női jelenségről van szó. Az esküvőnk után én is maximálisan elégedett voltam, pár hónap múlva viszont azon agyaltam, mit csináltam volna másképp. Szerencsére Hanna érkezése elhessegette ezen gondolataimat, utána minden időmet a babavárás, babaszoba tervezés kötötte le. Ugyanígy voltam a lakásfelújítással, amikor már minden elkészült és élvezhettük volna, olyan apróságokon gondolkodtam, nem inkább a másik dohányzóasztalt, vagy díszpárnát kellett volna-e választanunk... Talán jól van ez így. Hiszen mindig álmodoznunk kell valamiről, mindig kellenek megvalósítatlan vágyak, amelyeket ha nem is magunknak, de másoknak segítségként meg tudunk valósítani.

    Ui.: Az esküvőtök pedig úgy volt tökéletes, ahogy volt. Nekem kimondottan tetszett a dekorotok, Ti pedig gyönyörűek voltatok! Hidd el, a vendégeknek az számít, hogy a szerelmeteknek és boldogságotoknak részesei lehettek, nem fogják hiányolni a kristályláncot és a tollakat. :)

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépen Adri a biztató szavakat,jól esik nagyon,mert ma extra letört vagyok...de hát lesz ez még így se :)

    Tudom,hogy nekik nem hiányzott,ez csak az én hülyeségem:)

    VálaszTörlés