2012. január 2., hétfő

Ákos napja

Mivel átcserélődtek a napok,péntek helyett szombaton "főzött" végül Ákos.
Marha egyszerű dolgokat dobott össze,előétele görög salivolt,jól is nézett ki,ízlett is szeretem minden összetevőjét,egyben meg nagyon perfekt volt.Aztán lehetett választani,hot-dog,hambi,meg gyros volt az étlapon,én a gyrost kóstoltam meg azzal sem volt semmi problémám,ízlett ügyi volt.Desszertnek csokival leöntött gyümölcsök voltak,meg csőrege,amiből anyu úgy bekajált,hogy tegnap egész nap feküdt,mert hányingere meg minden baja volt....
Ezután kezdetét vette a szilveszteri "buli",nos én alapból nem szeretem ezt a napot,az meg ,hogy ezen a napon van a szülinapom egy külön nyűg az egész...
Egyszerűen ezen a napon már évek óta nem tudom jól érezni magam....
Nem tudom ,hogy miért vagy ,hogy alakult ez ki,de csinálhat bárki bármit,én nem tudok feldobódni....
Pedig mindig mindenki tök ari,meg a kedvemben járnak egész nap,de egyszerűen frászt kapok ettől,nem tudom megmondani miért,de nem szeretem,ez van:(
Lassan eljött az éjfél , aludtam is egyet előtte,aztán Himnusz,majd koccintás,öcsém kiélhette a piromán énjét,pfff,és ezután hoztak be nekem tortát,de akkor is sík ideg voltam,mert a tűzijátékozgatás közben majdnem történt 3 baleset is,végül nem de mi lett volna ha mégis?!Áhhh,egyszer agyfrászt kapok az ilyen eszetlen ,értelmetlen dolgoktól....
Szóval egyszer csak mérgelődés közben megszólalt a jól ismert sláger,Halász Judittól,és hoztak nekem 2 tortát.
Itt a videó róla:)
Kívántam,nem gondolkodtam sokat,hogy mit is kívánjak,mert már egy éve ezt kívánom,de nem sikerült még,no de majd most!!!!!!Fújtam volna el a gyertyákat,de mikor elfújtam ismét kigyulladt,nem esett le,hogy ez olyan amit lehetetlen elfújni,ezért próbálkoztam mint a bolond,lett is a szobában nem gyenge füstfelhő....
Már lassan leégtek ,mire kapcsoltam ,hogy,ez nem fog menni,mert behúztak a csőbe a "vicces" gyertyákkal.
A másik tortán sima számos gyertya volt,őzgerinc formájú,és gyümis,ja az előző torta csokis volt.
Jól esett ,hogy felköszöntöttek,nem számítottam rá,tudtam,hogy van a kamrában torta,de el is felejtettem,meg hát meghatott,hogy énekeltek,meg aranyosak voltak hát na......Felvágtam,szétosztottam,nem szeretem a csokitortát,de ez kimondottan finom volt,de tényleg.Ezután még el bohóckodtak a fiúk egy darabig,én bealudtam,Ők még bementek a városba,mikor haza értek felébredtem,és a nappaliból átvándoroltam a hálóba és ott folytattam tovább az előbbi tevékenységemet.

Végül a vacsicsatát,Gáborom nyerte,az egyszerű vacsijával,nem volt önfeledt a vigyor az arcomon,mert levest ugyebár nem is csinált,a desszertje is bolti volt,no de hát magamra vessek,mivel hát többek között én is 10-et adtam neki.
No de hát ennek is vége,még zsörtölődöm mikor szóba jön,de majd elmúlik....

Tegnap délután 4-re sikerült mindenkinek felébrednie,feltakarítottunk,és horror estet tartottunk,természetesen én bealudtam a film alatt,szóval ennyit ért számomra,de hát én már edzett vagyok horror téren,nem hatnak rám semmilyen formában....jobbnak láttam ha pihentetem a szemem egy picit:)



2 megjegyzés:

  1. Ugye, hogy ugye?! (a 10 pont)
    De a lényeg, hogy jó szórakozás volt!
    Még 1x: HB2Y! :)

    VálaszTörlés
  2. Az biztos,hogy nem unatkoztunk:)
    Köszi a köszöntést:)

    VálaszTörlés