2012. április 18., szerda

Kedd

Nagyon vártam a délután 5 órát,mert akkora volt időpontunk az ingatlan irodában a lakás miatt.
Odaértünk,kerestük a Amilie-t,aki eddig mutatta Nekünk a lakásokat,közölték,hogy nincs bent,már haza ment.... :O
Na mondom f@sza,ma sem haladunk egyről a kettőre....megkért a recepciónál ülő,nagyon aranyos kis fiatalember,hogy várjunk egy kis türelemmel,és szólítani fognak....
Kijött egy pocakos hölgy,gyönyörű kismama,és behívott bennünket a nagyfőnök irodájába.
Páromat , a nevén szólítva,rögtön kérdezte,hogy az "xy" cégnél dolgozik e,teljesen ledöbbenve tudatosult bennünk,hogy nagyon képbe van a manus attól függetlenül,hogy most láttuk egymást először.Nagyon szimpatikus idősebb karakter volt,rögtön helyet kínált,és közvetlen volt nagyon :)
A lényeg a lényeg,hogy gyors kinyomtatta a papírt,elmagyarázta a tudnivalókat,lefutottuk a kötelező köröket,és mondta,hogy Ő fog felettünk lakni :)
Kérdezte természetesen,hogy én milyen területen dolgozom,mondtam,hogy takarítok,felajánlotta,hogy a lépcsőház takarítást esetleg rám bízná,és lehet,hogy még a saját lakásáét is.....na majd még kiderül!!!!!
Kb. félórás jó kedélyű csevegés után aláírtuk a papírokat,pénteken megyünk a kulcsokért!!!!!!!!!!!!!!!
Hát hatalmas boldogság kerített hatalmába,de szerintem ezt mondani sem kell.....végre....végre....végre...csak erre tudtam gondolni......
De mivel volt még tervünk és az idő is szorított,így mikor végeztünk itt,bepattantunk a kocsiba,és márt siettünk is az Ikeába.Felírtam mindent,most nem nézelődni és andalogni mentünk,célunk volt,úgy gondoltuk gyors végzünk is....hát persze,mert csak olyan simán végig lehet menni ott....szert tettünk néhány apróságra,pl.a konyhafiókjaiba , eszköztartóra , a mosogatóhoz falra szerelhető csurgatóra....

igen ám,de olyan mámorban voltam,hogy le sem esett,hogy a mosogató az nem a fal mellett van....a kiálló konyhapult része..........na de kiagyaltam egy kettőre a megoldást....az uram és a kedves sógora,majd csinálnak oda egy magasított pultot,amolyan könyöklőt,vagy hát olyan bárpult félét....gipszkartonból...nekik ez semmi,amolyan hobbi,egyik vasárnap délelőtt...na én elterveztem,ez így is lesz!és máris lesz hova felrakni a csurgatót :)
Vettünk függönyt is a hálóba,a meglévő zöld-fehér valami virágmintás mellé,két teli zöldet vettünk,hozzá síneket....szóval nem tudtunk csak úgy átfutni , a célunkat nézve,de hát ez ott és akkor lehetetlen is!!!!!ugye?
Na és persze a legnagyobb öröm,végre meglett a nappaliba való fehér szekrénysor  , na és a gyönyörű bociszőnyeg...persze nekem nem a legfelső boci tetszett,valahonnan a közepe tájáról a rakásnak sikerült választanom...nem érdekelt,hogy mindenki minket nézett,nekem akkor is az kellett...ennyi ;)
(A dobozokban mind mind a bútor elemei vannak :) )


:)


Azt elfelejtettem mesélni,hogy útközben megálltunk a másik boltnál is,ahol a kanapét és az asztalkát néztük ki,nagy örömünkre,pont kedden nincsenek nyitva...úgy voltunk vele,hogy akkor a héten már nem megyünk vissza,meg már ebben a hónapban sem,a legfontosabb megvan,a többi ráér majd májusban is....
Így telt az elmúlt 1 hónapom legeslegjobb napja :D
Pénteken megyünk a kulcsokért,utána naná,hogy felugrunk az új lakásunkba,és naná,hogy csinálok egy vagon képet,és ha a hétvégén átköltözünk,naná,hogy nem lesz még beláthatatlan ideig internet :(
Remélem nem kell 2 hónapot várni mint a nyáron....
Addig is,minden olvasómat ölelem,majd igyekszem azért jelet adni magamról :D

4 megjegyzés:

  1. Várjuk majd a fotókat és a fejleményeket, most egy nagyon szép, otthon szépítgetős korszak fog következni, net nélkül is! :)

    VálaszTörlés
  2. :) persze tudom én azt,csak hiányozni fogtok....

    VálaszTörlés
  3. Jaj, nagyon örülök a boldogságodnak;)
    ez a beköltözös, otthon szépítgetös idöszak tényleg nagyon szuper, élvezd ki minden percét, mert ahogy készen lesztek a berendezkedéssel, majd megint jön az idöszak amikor hiányozni fog valami.....
    remélhetöleg kis idö múlva már kezdödhet a fészekrakás is, meg a babavárás:D
    amúgy sokmindenben hasonlítunk egymásra.....szerintem, ha én lettem volna a helyedben én is végignézem a kupacot, érdekelnek is azok a nézelödök=P
    mondjuk én tuti valami tartkát választottam volna;)
    alig várom már a sok-sok képet!
    majd ha olyan sokáig nem lesz netetek az új lakásban, max. hazaugrasz anyudékhoz és onnan írsz egy kis blogbejegyzést.....
    vagy esetleg net kávézóból?!?! a legtöbb helyen van ingyen wifi, nem?!?!
    a

    VálaszTörlés
  4. Nahát annyira gyorsan nem fog lepörögni a sztori,mert fokozatosan fogjuk majd belakni,most megvettük a nagyobb,legfontosabb dolgokat,és majd a hónapok során berendezgetjük ízlésünk szerint :)
    Reméljük,igen,hogy minél előbb összejön a baba is,mi rajtunk nem múlik :)
    végignézni nem bírtam a kupacot ,mert rengeteg volt ott ,de talán ez volt a legtarkább,múltkor sokkal tarkábbak voltak,amikor beleszerettem,de hiába túrtam,meguntam a felénél,és ez volt a legszebb talán :)
    A netet holnap megyünk be elrendezni,remélem a jövőhét folyamán már kapunk időpontot,és jönnek a szakik :)

    VálaszTörlés