2012. április 29., vasárnap

A potyaút

Tegnap kivételes vasárnap volt,mert nem dolgozott a Férj.Olyan jó volt.....
Tesóm a hétvégét nálunk töltötte,mert náluk nincs most net,mert a miénket hozta át ide a szolgáltató,és hozzájuk meg ma menne,és hát internet nélkül nem tud létezni.
Vasárnap délután jöttek érte anyáék,mondták,hogy voltak a használt boltban nézelődni,de azt is mondták,hogy még mennek a Molecule-ba.Nahát több sem kellett,naná,hogy menni szerettem volna,mire apa közölte,hogy a munkásautóval vannak,ami 3 személyes :( Bogit ez sem zavarta,csak csavarogni lehessen....BEÜLÜNK HÁTRA!!!!!!!!!!!!!!!!! így is lett!!!!



A hirtelen ötletből vezérelve 5 percem volt ,hogy elkészüljek,úgyhogy a fejem ultra gáz,a ruhánk a zsákok mélyéről vasalatlanul :( na de hát egy kaland volt ott utazni :D
Annyi szép dolgot láttam,és annyi mindenbe szerelmes lettem,hogy ,jaaaaaaaajjjjjjjjjj......
Na de nem volt haszontalan ez a kör sem.Kinéztük a hálóba a tapétát,az étkezőbe a csillárt,de nem tudunk dűlőre jutni vele,2 is tetszett:
nekem ez tetszett jobban,nem tudom,hogy ezeknek állítható e a hossza,mert valószínű,nem szeretném ha az asztalon lógna a vége....ezért vannak csak kételyeink...

Ez a vízszintes a másik,ez Gabim kedvence,végeredményben nekem is nagyon tetszik,a kép kicsit csalóka,mert mögötte is volt egy lámpa,és olyan mintha a kettő egy lenne,a mögötte lévőnek a gömböcskéi kisebbek a képen,szóval azok a nem odaillőek.....
És végül a tapéta<3 a hálóba<3

És üres kézzel naná,hogy nem tudunk eljönni...vettünk kék kis törölközőket,és fonott kosarakat a wc-be,és a fürdőbe:





És este nem fértem a bőrömben,befejeztem a pléd tartó dobozkád,és még mindig maradt egy aprócska tapéta,amire lyukacskákat vágtam,és egy üveg mécsestartó köré tekerve,új formát és külsőt kapott:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése