2012. április 23., hétfő

Második NAGY lépés

....az az volt,hogy szombaton végül,délután,vagy igazándiból este felé már,mikor haza értek a munkából a pasik,pakoltuk be a cuccokat a nagy autóba,és 1 körbe el is tudtunk hozni mindent....
Persze maradtak ott dolgaink,de a hétvége alatt anyáék elhozták azokat is....
Szóval szombat este felé (még jó,hogy itt fél 10-ig világos van),olyan fél 7-7 körül elindultunk végre , és olyan fura érzés ragadott el,olyan cserben hagyásos érzés....persze tudom,hogy sokkal jobb lesz így,és azt is,hogy nem hagytunk mi cserben az ég világon senkit,de mégis annyira furcsa volt,néha még előtte a dobozolás közben is el-el kapott ez az érzés,de akkor és ott az autóban nagyon....nem is szóltam a 21 perces út alatt egy szót sem,csak ültem és néztem az előttünk lévő aszfaltot....nem tudom megmagyarázni még most sem......

Mikor ide értünk,nagy hasznát vettük a liftnek,a nagyobb és nehezebb dolgokat így könnyebb volt a 2.ra felvinni.Mire felpakoltunk mindent,volt vagy 9 óra,de nem nagyon érdekelt senkit,a szomszédból még ki is köszöntek,kérdeztek,mi válaszolgattunk,kedvesek voltak :)

Mindent az étkező-nappaliba hordtunk be,nagyon mozdulni sem lehetett,nem is gondoltam,hogy a két bőröndből,amivel érkeztünk anno,ennyi sok cuccunk lett....
Szétszortíroztuk a dolgokat,melyik doboz-zsák hová való,hogy mozdulni lehessen a lakásban,majd a mosógépet beüzemeltettem a pasikkal,hogy ne nekem kelljen másnap (ugyanis vasárnap is ment dolgozni a Férj) ráncigálni,magamban,mert azért hát nem pehelysúlyú,belőtték a helyére,vasárnap már ki is próbáltam,mert koszos lett a matracunk huzatja,naná,hogy az volt a próbaalany ;)
Amíg Apa és Gabim a gépet rakosgatták,addig Ákos a tesóm,és az egyik osztálytársa Robi,a hálószobában ügyködtek az ágyunkon,hogy ne a földön kelljen aludnunk,ügyik voltak,gyors összedobták :)
Én addig persze,hogy elkezdtem a konyhát vixolni,egyrészt mert nem fértem a bőrömben,másrészt,meg,hogy fogyjanak a dobozok,mert frászt kapok tőlük mááááár....felével éjfélig kész is lettem,alig vártam a reggel,hogy folytathassam.....

Vasárnap keltem korán,amikor a Gabi is,kipattant a szemem,ragasztóval sem lehetett volna leragasztani,pakolásztam,erre-arra,elvoltam egy ideig,de hamar rájöttem,hogy túl korán keltem,mintha fáradt volnék,olyan érzés jött rám,vissza feküdtem,szerintem 2 perc sem kellett és már horkoltam is...de nem sokáig,olyan fél 11 talán,utána folytattam,nem sokra rá,jött sógornőm Szabina,és segített a rámolásban...
A Szabina párja és a Férjem kollégák,és együtt voltak melózni,vártuk Őket már nagyon,mert Ők hozták nekünk Apa pacalpörijét,de valahogy nagyon lassacskán érkezett meg az ebéd,és vele együtt a férfitársaság is...valamikor este 7 körül sikerült ebédelni végre...
A nagy várakozásban Szabinával nekiálltunk összerakni a szekrény elemeit,és miután megérkeztek,és ettünk ,már velük folytattuk a szerelést és kész is lett.....

A festés jövő hónapban esedékes,szóval a falak olyanok amilyenek,a nappali hiányos,azt is ugyebár jövőhónapban pótoljuk,és hát azért még nagyon sok dolog hiányzik,és még 2  nap után nagyon nagy a kupi,és olyan bútorozatlan minden,de mégis annyira jó....
Néhány kép,a ma reggeli álláspontról:






















Ahogy a wifi lehetőség engedi,próbálok majd jelentkezni,frissülni,nem tudom mikor jön a szerelő,remélem mihamarabb.
Ölelés mindenkinek:)

8 megjegyzés:

  1. wow, szuperek ezek a nagy ablakok. nagyon tetszik az étkező asztal és a székek és a dupla mosdó is :) bár én is itt tartanék :)

    VálaszTörlés
  2. Ahha, tényleg, most már látom... ;)
    Sztem már így is lakájos! Tök jó lett!
    Jó nagy a háló!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok Bogi még egyszer a lakáshoz! Csak eljött ez a pillanat is, elköltöztetek :)
    Nagyon szép minden!

    VálaszTörlés
  4. Egyenlőre még csak beköltöztünk,egyáltalán nem érzem még belakottnak a teret...na de majd idővel...nem megy ez olyan gyorsan...

    VálaszTörlés
  5. Alakul a dolog! Tök jol néz ki minden.puszo

    VálaszTörlés
  6. alakul,csak lassan,na de idővel tudom,hogy nagyon szép lesz ;)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépen berendezkedtetek....szupi "kis" lakás ez, úgy irigylem azt a hatalmas fürdöt;)
    a képek alapján csak az tünt fel, hogy milyen hatalmas az a bocibör (nem tudom miért azt gondoltam hogy sokkal kisebb)
    meg még valami: nem gondoltatok még rá, hogy az étkezöasztalt elfordítsátok, hogy az ablakkal meg a pulttal párhuzamos legyen?
    megint csak a képek alapján nekem úgy tünik, hogy az ablak elött lenne elég hely, hogy elfordítsátok, és szerintem maradna is még elég hely a bárpult mellett esetleg 1-2 bárszéknek (ha késöbb majd megcsináljátok a magasítást a mosogatónál)
    amúgy alig várom már a kész képeket a nappaliról.....majd amikor már fent lesz a tapéta, ki lesz festve a szekrények a falon meg az ülökék is....biztos nagyon tutin fognak kinézni így együtt (legalábbis az elmesélésed alapján;)

    VálaszTörlés
  8. igen,nagy a boci,jó nagy:)
    Gondoltunk már rá,hogy megpróbáljuk fordítva,de mindig elmarad...na de majd a festéskor,mert én egyedül nem bírom mozgatni,elég volt egyszer,mikor a nappaliból odahúztam,ahol most van...de megpróbáljuk mindenképp majd:)

    VálaszTörlés