2012. április 27., péntek

Tapéta

Hát nem gondoltam volna,hogy még a héten jelentkezem,de ezt nem lehet , nem megosztani!!!!
Hazaért ma a Férj,közölte,hogy vett tapéta ragasztót,álljunk neki a ragasztásnak,nem kellett kétszer mondania,rögvest kiállt a fejemből a fájás,nem is volt már semmi bajom....véééééégre,kreatívkodhatunk :) :) :)

Hát nem is húznám itt az időt,íme a folyamat:








Holnap még felrakjuk a polcokat,és festéskor majd csak leemelni kell,semmi extra....fúúú,már mennyivel jobb:) imádom már most <3

Update:
nem fértem a bőrömbe,agyaltam,hogy a maradék tapétát ,hogy lehetne hasznosítani....
azt találtam ki,hogy köröket vágok ki belőle,és azok közepébe majd fotót rakunk...mivel nem volt olyan nagy sablonom,így madzag és egy toll segítségével csináltam kört a tapétára,hát olyan lett amilyen,nem lett túl szabályos...felragasztottam őket,persze nem sikerült egy vonalba és egyforma távolságra....tűnődtem,hogy ,hogyan lehetne kijavítani,eszembe jutott az,hogy vágok még ki a maradék cafat tapétából kétféle mérető karikákat,szanaszét ragasztgatom a nagy körök melletti felületet,és így nem lesz annyira feltűnő,hogy a nagy körök szabálytalanok minden tekintetben....és így lett egy buborékos falam :)



Nekem nagyon nagyon tetszik,végül elégedett vagyok,és büszke a "munkámra" :)
A festés sem okozhat nagy problémát,mivel a Férj,hivatalosan ,szobafestő-mázoló,úgy hogy bízom benne,hogy ügyesen körbefestegeti majd,nem lesz ezzel sem probléma!!!
Ákos, a testvérem,odatartott egy fotót,hogy az elképzelésemet tükrözze,hogy hogy is gondoltam a karikákba a fotókat....ja és csináltam egy pokróctartó dobozt is.egy karton dobozt befedtem a tapétával,és majd belehalmozom a szebbnél szebb kiszemelt plédeket,ha meglesznek a plédek,hozok arról is képet :)

7 megjegyzés:

  1. Bogi, le a kalappal! Nagyon ügyesek és kreatívak vagytok, a tapéta és az egész lakás is gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
  2. Tátva maradt a szám! Bogi, ez valami elképesztő! Nincs kedved a mi lakásunkba is kreatívkodni? Én sajnos egyszer sem álltam sorba, mikor osztogatták! :(

    VálaszTörlés
  3. Köszi Csajszik :)
    Kinga,nagyon szívesen segítenék ha közel volnék:)

    VálaszTörlés
  4. Tegnap láttam a bejegyzésed, és akkor valahogy úgy voltam vele, hogy kicsit furi a tapéta.....tudom még feléje is jön egy sor szekrény, és azokkal tuti máshogy mutat majd az egész fal, de nekem kicsit furi, hogy a tévé mögött ilyen mintás tapéta van.....nem zavarja a szemetek? mondjuk nem olyan apró mintás, ugyhogy talán nem fog zavarni....
    na szóval tegnap nekem rögtön az jutott eszembe, hogy miért nem az egész falat, méghozzá azt a falat tapétáztátok be, amelyikre utólag felkerültek azok a szuper kis körök?
    azon nem zavart volna se a radiátor, se a szekrény meg a tévé....de végülis lehet úgy meg már kicsit sok lett volna, meg túl sötét (a beömlö fény ellenére is)
    így viszont ezek a kis bubik nagyon feldobják azt a falat.....bakker te tényleg nagyon kreatív vagy, szuperül mutatnak....gondolom a férjed meg áldja majd az eget, meg a kis feleségét, amikor azt a sok apró kis kört körbe kell, hogy fesse:D

    VálaszTörlés
  5. Nem furi egyáltalán,már most imádjuk :)
    Semmiképp nem szerettünk volna teljes falat befedni,mert valóban,nem szeretnénk lesötétíteni ......
    hát forgatta a szemeit,mikor vágtam ki a köröket,de tudom,hogy megtudja csinálni :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon köszönöm Gyöngyi:):):):):):)

    VálaszTörlés