2012. június 19., kedd

Belevágtunk a festésbe....

A kis helységekkel kezdjük,és egyszerre csak egyet csinál a Férjem,mert elég egy helységet fóliába burkolva látni,és keresgélni azokat a dolgokat,amik épp onnan és épp akkor kellenek.... :S
Szóval a fürdőszobával kezdtük,megkapargatta,lefestette fehérrel egy soron,az kidobta a fal hibáit,ott rájavított,mára megszárad,megcsiszolja,nem tudom,hogy megy e rá még 1 sor fehér,vagy már a színt keni?!De szerintem mivel fehér lesz az alap,így gondolom megy rá még egy sor,majd a csíkok az uram nagy örömére :D
Az elképzelésünk:
Csak nekünk nem ilyen sötét kék csíkjaink lesznek hanem a türkiz festék,amit már mutattam,és valamelyik sötétebb színből még néhány másik csík is....ja és hát a plafon ,meg az oldalfal legteteje,ahol a csempe magassága végződik....


Hát itt tartunk most,remélem a festés után kicsit jobb lesz az allergiám is,mert most már tegnap éjjel oda jutottam,hogy alig aludtam ,mert az orromon nem kaptam levegőt,hiába fújtam be volt dugulva,ha kijött a váladék akkor véres volt,mert már annyit fújom,hogy teljesen szét vannak pattogva az erek benne,a szemem iszonyatmód könnyezett,és viszketett,a szájpadom meg a nyelvemmel próbáltam enyhíteni a kínzó viszketést,de szerintem csak felerősödött nem,hogy nyugtatta volna.... Ez megy nappal is,de,hogy már aludni sem bírok tőle....szóval most nagy reményeket fűzök a festéshez,remélve,hogy a falon lévő por miatt lehet esetleg ez a viszketés....

MÁS:
Régről tartozom a saját gyártású pokróc tartó dobozka képével,nos vettünk szép plédeket,és így most már letudtam fotózni funkciójában is:)

Ennyit mára, szép napot mindenkinek:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése