2012. június 29., péntek

Hogy ne menjünk üres kézzel:)

Holnap este bográcsozni megyünk a Férjem kollégáihoz,birkát főznek,szeretem nagyon:)
De ,hogy mégse menjünk üres kézzel,meg szülinapi buli is egyben így gondoltam sütök valamit,mivel az alkoholt nem szeretem,így önző módon,én ezt jobban szeretek vinni,ajándékozni,készíteni mint ha vinnénk egy üveg akármit,ami felszívódna órák múlva...na mindegy is,szóval ma ezzel foglalatoskodtam:)
Sütöttem fetasajtos-hagymás pogácsát:)



A recept a csakapuffinról van:)

Sütöttem édeset is,mert hát valamivel csak fel kell köszönteni az ünnepeltet,csináltam egy egyszerű mákos-citromos tortát:) hmmmm





És a recept,bár nem tudom,hogy az én tésztám miért lett ilyen sötét,lehet,hogy félre mértem valamit? :D
no nem baj,mert az íze csak még mákosabb,ami ezáltal rossz nem lehet:)
Szép hétvégét Mindenkinek :) !

2 megjegyzés:

  1. a mákos dolgokat nem szeretem...de ezek a pogik!!! :) óh...na megyek is reggelizni, mert éhes lettem!

    VálaszTörlés
  2. szaladj csak,ne "éheztesd" Zétit!!!
    köszi,puszillak

    VálaszTörlés