2012. június 8., péntek

Idei fotósorozatunk

Mikor tavaly a TTD fotóinkat csináltuk,megfogadtuk,hogy minden évben csináltatunk egy sorozatot,mert ez olyan jó:)
A tavalyi sorozatból néhány:









Tényleg csak,hogy néhány kedvencet emeljek ki:)
Szóval az idei sorozatunk kevésbé lesz vadulós,bár a rusztikusság megmarad helyszíneket illetően,de mégis más témát adnak majd a fotóknak:)
Az első helyszín nem más lesz mint a nagyszüleim padlása....kiskorom óta imádok "padlásolni",régen is,mikor  Anya nem figyelt,titokban mindig a padláson játszottam,szétpakoltam,széttúrtam a régi porlepte göncöket,belebújtam anya nem hordott ruháiba,játszottam az ott talált dolgokkal....aztán később mikor Szegedre költöztünk,ott nem volt ilyen lehetőség,és hát szinte el is felejtettem a padlás varázsát....
Most mikor márciusban otthon voltam,Mamáéknál,eszembe jutott,hogy megnézek pár dolgot odafent....
Órákig elvoltam,találtam régen keresett cipőimet,szívhez szóló emlékeket,és a menyasszonyi csokrom is ott volt többek közt,már nem volt olyan szép,és nem is maradt belőle sok minden,de akár az is egy jó kellék lehet,és ekkor pattant ki az agyamból,hogy a fotózás első helyszíne a Mamáék padlása lesz.
Régi nagy,poros,pókhálós,gerendás,cserepeken átszűrődő fénysugaras,és telis-tele torokgombócos érzéssel eltöltős.......
Valami ilyesmi:

Ezt a részét várom a legjobban:)

A második helyszín egész közel van az elsőhöz....
Mamáék hátsókertje,utcájuk,és azok a helyek,amikhez egy-egy gyermekkori emlék köt:)
A kertjük tele van gyümölcsfákkal,szőlőssel,van egy régi öntött vas kád is,lehet abban is találunk valami fantáziát,nagyapám minden nyáron teleengedi,és abban hősöl,mikor apró voltam,nekem is nagy élmény volt nyaranta....
Az utcájuk,nagyon sok nyári éjszakába nyúló bújócskára emlékeztet,mikor még kukoricás volt a házuk előtt,meg csicsóka,és a nagy levelek között,mezítláb a porba futva szaladtunk,hogy kiüssük a hunyót,hogy ne mi legyünk a következő hunyók,hanem bújhassunk újra....Vagy a villany karónál lévő bandázások,ha az utca minden rosszcsontja kijött,voltunk vagy 10-12-en....
Bár semmi nem olyan már mint régen,a nagy diófát is kivágták már,és a gyerekek is felnőttek,de egy barátnőm megmaradt,Ő idén megy férjhez,de a lépcsőjükön mindenképp szeretnék majd egy fotót,valami hasonlót mint a régi:)
Szerintem nem kell könyörögnöm majd neki,hogy csináljuk újra:)
Bár a következő képek nem a Mamáék kertje van de próbáltam olyan fotót keresni,ami nagyon hasonló,tehát valami ilyesmit képzeljetek el:

És hát az utca végén ott van a határátkelőhely,amit nagyon sok felüljáró előz meg,na meg a nagy pusztaság,a művelt és műveletlen földek,elhagyatott kertek faházai,a kutya nem jár arra....

Nagyon várom már...tavaly Szeged volt , idén Horgos...
Agyaltam,hogy milyen ruhákba lehetne beöltözni...
A padlásos témához szerintem keresni fogok előtte valami retro göncöt,Gabin szinte minden jól áll,de lehet nagyapámtól kérünk kölcsön valami régiséget,összeöltözünk mindenképp,idén erre is fektetek majd hangsúlyt:)
A gyümölcsösben az utcán,és a határszéli képekhez szerintem jól menne valami kockás inges szerkó,gumicsizmis,és bohókás....meglátjuk....
:)

2 megjegyzés:

  1. Fú Bogi, nagyon várom a képeket! Nagyon izgalmasnak hangzik :)))

    VálaszTörlés
  2. Izgi is,és olyan lelkemből jövő lesz,olyan kicsit vidékies,de mégis stílusos lesz,olyan Bogis....szerintem szép lesz...én is várom nagyon :)

    VálaszTörlés