2012. június 3., vasárnap

Végre van asztalkánk :)

Tegnap végre megérkezett a raktárba az asztalunk,el is ment érte a Férjuraság,és hát nagy bosszankodások árán össze is rakta...
Szeretem a boltot ahol vásároltuk,de minden dolog után megfogadjuk,hogy többet nem vásárolunk ott...ugyanis...
Engem az dühít,hogy ha veszünk mondjuk 3-4 dolgot ott,nagyobbat-kisebbet vegyesen,szóval tuti van olyan ami nincs nekik raktáron és várni kell 2-3 hetet mire megérkezik....ellenben Gabi azért haragszik,mert egy darab papírt adnak hozzá,amin van 3 db rajz az összerakásról,a többit meg találd ki magad ha bútort akarsz....
És hát ezen okokból kifolyólag,mivel időnk nincs várni :P , Gabim meg nem bútorasztalos,hogy magától érthető legyen,hogy ,mit hova is fúrni,többet nem vásárolunk ott :(  De ha mégis,akkor az összeszerelésnél én elhúzok itthonról,mert nem hallgatom végig megint ugyan azt,hogy:
 "-Nem értem miért nem elég neked az Ikea választéka...."
 "-Ebben a sz@rban többet ne merj vásárolni....."
 "-Nem hiszem el,hogy az Ikeában nem találtál volna ennyi pénzért összeszerelési útmutatóval egy rohadt asztalt...."

....és ezekhez hasonlók..... :S

Na de végül kész lett,és gyönyörű lett,és nem bánom egy percig sem,mert az Ikeában akkor sincs ilyen asztal :P






Ez olyan asztal,aminek a fekete része kerekeken áll,ami annyit tesz,hogy bármerre forgatható a fehér rész körül,így mindig más alakot vehet fel,és nem lesz uncsi,bár szerintem egyébként sem uncsi....nekem nagyon tetszik :) <3
És végül,mikor a Gáborom már lenyugodott,ő is bevallotta,hogy hát jó választás volt,és csak mérgében mondta,hogy többet onnan semmit,szóval még lehet,hogy várnak rá ilyen méreg teli pillanatok,de belátta,hogy megéri :)))))))

3 megjegyzés:

  1. Úúúú, tök buli az asztal!
    Nyugi! Sztem megérte ott vásárolni (még ha bosszankodott is miatta a Férj...)! :DDD

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nagyon tuti ez a kis asztal....és ilyen tényleg nincs az IKEA-ban;)
    Nekem rögtön az Ebony&Ivory c. dal jutott eszembe, amikor megláttam a két színü asztalkát meg a világos és sötét ülökét....amúgy egy kicsit olyan jing és jang-os az összhatása ennek a sokoldalú kis asztalkának:D

    VálaszTörlés