2012. május 31., csütörtök

Függöny itt-függöny ott

Mivel előszobánk mondhatni egyáltalán nincs,vagyis semmiféle tároló eszköz nem alkalmas a folyosók méreteihez,így az jutott eszünkbe,hogy a bejárati ajtóval szemben,ahogy a nappaliba lépünk azt egy kis térelválasztó függönnyel lerekesztjük,és ott az ajtó mögött is van pont akkora hely,hogy majd cipős szekrényt rakhassunk oda....
Elkezdte hát az Uram fúrni a plafont,hogy a karnist,vagyis hát a szerkentyűt ami tartja majd a függönyt fel applikálhassuk....hát persze,túl szép volt ahhoz,hogy összejöjjön.....
Kimértük,elkezdte a fúrást,fúrt egy darabig,de a fúrószár egy pontnál nem ment tovább....kiderült,hogy valami vas áthidaló van ott a plafonba....na mondom szuper......mikor jobbnál jobb ötletekkel álltak elő a kollégái,hogy hegesszünk,meg fémfúró,meg hasonlók,eszembe ötlött,hogy hát mi sem volna egyszerűbb ha vennem az uram ultra erős sziloplasztot (nem tudom ,hogy mi az igazi neve,azt sem,hogy ,hogy írják helyesen,szóval az a nagy tubusos ragasztó,amit pisztollyal kell kinyomni ),egy lécet felragasztunk a plafonra,abba erősítjük a drótos karnist,és már lóghat is!!!!!!
Bevált:)
Íme:


Szóval egyszer csak majd ez lesz az előszobánk....

Mivel már költözés óta megvan a hálóba a függöny,így úgy döntöttem,hogy mégsem azt szeretném :P
Nem lesz zöld a szobánkban....majd lesz valami más,még nem tudom....
De ezáltal a kis szoba ablakát zöldítettük be,mert miért is ne?!
Igen ám,de a nagy kedvenc függönyöm,rövidnek bizonyult.....
na de nem baj,egyenlőre jó,aztán majd alkalomadtán lecseréljük vagy nem is tudom....szóval a mini szoba ablaka:
Egyébként nem nagyon izgat ,mert a szárító ott szokott lenni ,csak a kép kedvéért,most elhúztam onnan...meg amúgy is...ez most nem annyira fontos....most ilyen,majd lesz másmilyen....
De mire ezt a karnist felrakta a Férj.....azt hitte a drótos a többi helységben bonyolult...ennél rájött,hogy nem is az,egy ideig benn voltam amíg csinálgatta,de aztán már a bámulós jelenlétem is zavarta,úgyhogy kiballagtam :( na mind egy,kész lett az a lényeg....

A nappali kis asztala még mindig nem érkezett meg,egy időben vettük a kanapékkal és még arra a hétre ígérték....
De emlékszem decemberben is ugyanezt eljátszották a székekkel....ez a bolt nagy kedvencem,de olyan elszomorító,vagy kiábrándító,hogy ennyit kell várni a már megvásárolt,kifizetett dolgokra....
A kanapékra vissza térve,igazából nem vagyok semmin meglepődve,annyi pénzért amennyiért vettük nem is kell csodát várni,de ha addig kibírják ameddig berendezzük a lakást,és már nem lesz mire költeni benne,már megérte az árát...bírni fogják,nem rozoga tákolmányok,a kényelmességükről beszélek most elsősorban...amúgy szeretem őket,jókat szoktam delelni rajtuk :)

A következő nagy kiadásunk a gardrób lesz,már ki is néztük,össze is raktuk fejben a dolgot,nem lesz olcsó,de ebből nem szeretnénk újat,egyszer kifizetjük,aztán reméljük,sok-sok-sok-sok évik bírja majd:)



2,5 m széles,66 mély,és a magassága most nem jut eszembe,de nem is annyira fontos....
a keskeny részekbe üveg polcok lesznek,5-5 mind két oldalt,ilyen:
A nagyobb tárhelyben fent lesz egy-egy sín,az akasztósoknak:
Alatta,mindkét oldalt szintén ,egy-egy nadrágtartó:
 A nadrágok alatt ismét egy üveg polc,akármi tárolására,az egyik aljában cipőtartó lesz,a másik aljában pedig nagy dobozok,amikbe általunk nem használt,vendég ágyneműt rejtem majd...



Nem bonyolítottuk túl,mégis fáj a szívem olyan sok pénzt kiadni érte...de hát ha ennyi,akkor ennyi....
Végre nem a földön lesznek a ruháink,szanaszét a holmik,amiknek még nincs helyük,a cipőket is lepi a por a padlón...várom már amúgy:)

Ja és végre festünk is majd:) !!!!!!!

4 megjegyzés:

  1. Huh, ez a gardrób tényleg nagyon szupi lesz.....ilyen naci tartókra már nekem is nagyon fáj a szívem, szerintem irtó praktikusak.....
    csak majd jól számoljátok ki, hogy a nadrágok mennyire lógnak le, és a cipök mennyire lesznek magason, nehogy a nadrágok törölgessék a cipök orrát;)
    én amúgy ha tehetném akkor a ti helyetekben a magasabbikat venném meg, és akkor a felsö polcokra lehet olyat tenni amit nem használ az ember (pl. a használaton kívüli ágynemüt)
    jah és egy jó tanács.....hidd el, hogy ez a tejüveg csak addig olyan szép és jó, amíg a hátamögött nincs telerakva a gardrób....utána már olyan furi, hogy látszik minden ruha színe, és hogy az a stóc ruha hogyan dölöre áll:D
    persze, ha te az a típus vagy aki a ruhákat szín szerint rakja sorrendbe és kényesen ügyel a ruhák hajtogatásánál a nagyságra is, hajrá!
    én tuti elrejteném a halom ruhát.....mondjuk a tejüveg mögé még mindig rakhattok mintás tapétát vagy papírt, amit bármikor változtathattok és nem lehet átlátni rajta....jó kis dekorációs ötlet az tuti;)
    és még valami: miért üvegpolcok?

    VálaszTörlés
  2. azért üveg polcok,mert 2€-val olcsóbbak mint a sima bútorlap polcok....

    VálaszTörlés
  3. hát ezt nem gondoltam volna.....
    én csak félnék töle, hogy üvegböl vannak és hogy hamar összetörnek, persze gondolom biztonsági üvegböl vannak;)

    VálaszTörlés
  4. nem lesz gond szerintem...pár póló súlyától csak nem törik el....

    VálaszTörlés