2012. május 5., szombat

Rózsaszín

Nem nagyon van újdonság házunk táján,így nem nagyon,vagy hát nincs is mit írnom.....
Ezért ez a bejegyzés semmiről sem fog szólni,ami jelentős változás volna,csak annyit szeretnék mutatni,hogy milyen gyönyörűséges szín is a rózsaszín.
A minap vettem egy csokor minirózsát és gerberát,természetesen rózsaszínt,kicsit elrendezgettem,nemes egyszerűséggel ilyen lett:


Hát nem csodás?szerintem gyönyörűséges :) :) :)
Azt hiszem valamelyik falon is eltudnám képzelni ezt a színt,és mivel az Uraság is szereti ,nem gondolom,hogy volna ellenvetése....
talán a buborékos fal lehetne rózsaszín,és a konyha fala...
A többi valami krémszín lenne,vagy már nem is tudom...eddig a homok színek érdekeltek,na majd meglátjuk...

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép virágok, én mondjuk elfogult is vagyok a rózsaszín felé :) Falon is biztos szépen mutat. A buborékos-képkeretes ötleted nagyon tetszik, mutattam is Gabinak, hogy milyen ügyi vagy. :))

    VálaszTörlés
  2. Naná, hogy gyönyörűséges! :)

    VálaszTörlés
  3. :)köszi csajszik,nagyon arik vagytok,további szép hétvégét:)

    VálaszTörlés