2012. május 7., hétfő

falak........


Sokat elmélkedem azon,hogy melyik a kedvenc színem.Mindig megakarom magam győzni arról,hogy nem a rózsaszín,de valójában mégis....
A rózsaszínt szeretném majd a falszínben is látni,és az apró-cseprő dolgokban is vissza-vissza nézni:)
Megy a szürkésbarna tapétához is,a fekete és fehér alap berendezéshez is...
Így képzeltem el:

A szekrényes falat valami krém színnel gondoltam lefesteni,mert a tapéta már önmagában sem világos,így nem akartam még jobban sötétíteni a teret.Így esett a választásunk a Java cream 1-re.

A rózsaszín pedig a buborékos falra gondoltam a Party surprise 4-re , a Duluxtól.De tetszik a party surprise 3-mas is,az kicsit erősebb rózsaszín.Majd elválik addig még.

Az ablakos-erkélyes falak,már amennyi van,azt is a Java cream 1-el kenetném le,az étkezőnél lévő és a konyhába nyúlót pedig szintén a Party surprise 4-el.
A konyhába a következő a tervem:
A rózsaszín falra kartonból vágtam ki betűket, -Szép Napot!-felirat olvasható majd.A betűket kifogom ragasztgatni kávészemekből,és már tapasztalatból tudom,hogy a rózsaszínben a barna nagyon szépen fog majd mutatni.A felírat alatt,fog majd helyet kapni a kanalas-villás-késes falióra,amit a fotón olyan szürke csillaggal próbáltam jelölni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése