2012. május 20., vasárnap

lejárt az idejük....

Mióta átköltöztünk,minden héten szinte tönkre ment valami elektronikai kütyünk....
Elsőnek a vasalónk.Bár mondjuk sokat is használtam,meg megutazta már párszor velem Belgium-Magyarország-Szerbia távokat,és márkás sem volt,egyszerű kis gőzölős izé....
Nagyban vasalok,mire egyszer azt veszem észre,hogy a tartályában van víz,ennek ellenére,nem fújtat?!?!?!?!
és nem is sima utána a ruha?!...megpróbáltam hozzá érni a talpához,és simán rábírtam tenyerelni....na mondom az szép,itt a halom ruha,és besz@rt ez a vacak.....
Hát mivel a vasalni való magától nem fogy így vásárolni kellett azon nyomban egy másikat.....
Ezt és pont ugyan ebben a színben vettük meg,ismertem előtte is,mert az egyik helyen ahol dolgozom is ilyen van,és még mielőtt tönkre vágtam a sajátom,mondtam Gabinak,ha meghal a szerkentyű,én tuti ilyet szeretnék majd...
Szeretem,mert könnyű,és mert siklik a ruhán,szeretem,mert hátul a fogójánál gumírozott,és rugózik ,ezzel számomra azt könnyíti meg,hogy nem fárad el olyan hamar a csuklóm....és szeretem,mert szép zöld,és mert virág mintás a víztartálya :)

Ezután a következő szörnyűség,csapás,3. világháború.......a fényképezőm....
Ennek a történetét már korábban leírtam,nem is szeretnék rá emlékezni,mert csak felcseszem magam ismét....

És tegnap lecsapott ismét a sors....besz@rt a botmixerem,mikor épp a brokkoli krémlevest dzsuvázta anyám,mert én épp hajat vágtam.....azt hittem szét robbanok!!!!!!!!!!!!!!!!mivel még garanciás,visszük vissza,nincs mese,szinte azt is 2-3 napi szinten használom....nélkülözhetetlen....

Nem tudom mi jöhet még,mert most már nem nagyon van minek tönkre vágódnia,max.a porszívónak....na de nem festem az ördögöt a falra....
Bár azt mondják,hogy 3 a magyar igazság , plusz 1 a ráadás....ebben bízok.....
De keresztanyám jól meg vigasztalt,azt mondta,hogyha valami elektronikus elcsesződik egy háztartásban,húzza maga után a többit,és 7-ig meg sem áll.............. eddig 3-nál tartunk,elég volna nem kell még sem 1 plusz,sem 4,sem semennyi.....

KICSIT MÁS:

Tegnap bolhapiac volt itt a városkánkban,naná,hogy kinéztünk.....
Be is szereztünk ezt-azt,természetesen haszontalan dolgokat,na de akkor is,üres kézzel eljönni vétek!!!
Mivel múlthéten voltunk állatkertben és engem a vízilovak ragadtak meg a legjobban,mindenképp szerettem volna egy plüss vízilovacskát,kifelé az ajándékos boltból....hát mikor megláttam,hogy egy vacak játék 50€,gyors letettem és szomorkása hazamentünk egy képkerettel kárpótlásul....
Na de most már egyáltalán nem bánom,mert tegnap a piacon lecsaptam egy nagy és barna és szoborszerű hegyes fogú vízilóra :D
Szóval nem búslakodom többé:)
Aztán Gabi nem bírta ki,hogy ne vegyen olyat ,amit nyáron amúgy is hoznánk otthonról,mivel van olyanunk,és szükségünk is lesz rá a fürdőszoba dekorálásához majd,szóval bevásárolt korallból és nagy tengeri csigából......na de nem baj,végül is örültem neki :)
Természetesen váza nélküle sem tudtam volna képzelni a hazafelé vezető utat,így abból is beszereztünk 2-t is,egy türkiz színűt,ami majd szintén a fürdőszobában kap majd helyet,és egy színtelen mintájában olyan mintha szilánkosra volna repedezve,nagyon szép,egyszerű amúgy:)
Na és vettünk még 2 zacskó parafa dugót,mert hát gyűjtöm őket egy nagy vázába....csak úgy...dísznek....
Ezek után hazaérvén elkezdtünk grillezni,feltettem a levest,közben hajat vágtam,és és....jött anya,hogy szerinte meghalt a botmixer..........................szóval eltelt a tegnap is,ma pedig úgy érzem,hogy nagyon sokára lesz még este,mert egyedül vagyok,vagyis Gabi dolgozik,vagyis tesóm itt van,de alszik,szóval olyan egyedül érzésem van.....
Ettől függetlenül,mindenkinek szép vasárnapot!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése