2012. május 29., kedd

Trunkelsberg-Németország

Hétvégén csavarogni voltunk a rokonoknál,Németországban.
Az idő nagyon jó volt,végig sütött a nap,nem volt se túl meleg,se túl hűvös,az Alpokhoz közel voltunk,így a pulcsit azért elviseltem magamon....
Szombat reggel indultunk,nekivágtunk a 600 km-es útnak,egy bánatom volt csak,hogy a Férjem nem jött.A munkára fogta,de ha nagyon akart volna....na mind egy,nem bonyolódok bele...nem jött és kész,bánhatja...
Az odafele út nagy részét végig aludtam tátott szájjal,készült fotó is,de nem publikus XD
Odaértünk,megpihentünk,és még az ünnepi nyitva tartás ,utolsó óráiban elmentünk vettünk ezt-azt a boltban,ami itt vagy nincs vagy drágább,mint ott....
Vettem orbit rágóóóót végre,vettem fahéjas ízűt is,imádom...hmmm....
Vettem banános granini üccsit,mert nálunk csak banános nincs is,meg ami van az is a duplájába kerül,szóval hoztam haza pár üveggel....na és hát hiába híres Belgium a csokijairól,én nem vagyok elragadtatva azoktól sem,a választéktól meg végképp nem,így hát bevásároltam abból is:)
Az nap még rostélyoztunk,beszélgettünk egész sokáig,rég láttuk egymást Szandráékkal :)

Másnap,azaz vasárnap , jó kiadós reggeli után, jött egy kis szabad foglalkozás,én javarészt babáztam...végre..... :)))))))))


Apáék elkezdték az ebédet főzni...........

És mindenki elvolt......
Ebéd előtt még elsétáltunk egy eperföldbe,ahol szedtünk epret,amiből ebéd előtt jól belaktunk,élmény volt a szedése,és a szedés közbeni evése...egy dobozzal hoztam haza is,majd kifőzöm lekvárnak:)


Ebéd után elmentünk egy parkba,ami nem csak gyerekeknek tetszhet,mert a játszótér is olyan amit felnőtt is szívesen kipróbálna....
Folyt egy patak a közepén,erdős és kacsás,és ludas és hattyús....
És életemben először éreztem olyat,amiről eddig csak hallottam,és csak sejtésem volt,hogy milyen is lehet...
Rám tört valamiféle allergia....soha nem voltam allergiás semmire,és most éreztem azt meg életemben először ,hogy milyen is az....
A szemem egyfolytában könnyezett,viszketett,az orromból ömlött a a vízszerű folyadék,viszketett a szám belülről,egész le a torkomig,azt hittem,ott fulladok meg a hapci rohamok közepette.....
.....de nem....túléltem....ezt eltekintve,íme a fotók,hogy lássátok,milyen szép helyen is jött rám a frász...
















Játszótéri videók:






A park másik fele.....





Ezután az este folyamán elkezdtük nézni az esküvői dvd-ket,nagy röhögésekben fulladt az este,jó volt Velük felidézni,a lakodalmunk pillanatait.
Hétfő reggel,nem keltünk túl korán,reggeliztünk össze szedtük magunkat,és lassacskán hazafelé vettük az irányt,de előtte még megszeretgettem a Philippet :)

Hazafelé már nehezen viseltem az utat,mert az allergia csak nem akart elengedni engem......
Ami az arcnyílásaimból , folyadék távozhat,az egyszerre akart mind-mind kijönni belőlem......mára kicsit jobb lett már,nem értem mi a frász volt velem....
de azért csináltam videót a tájról:)
A videó elején állítva tartottam a gépet,de később megfordítom...sorry :P

2 megjegyzés:

  1. Mnommnomm eepeeer! Biztos bulis lehetett szedni!
    Tényleg jól áll a kezedben a babus! :)

    VálaszTörlés
  2. igen,tök jó volt...eperföldben sem jártam még,és úgy az egésznek volt egy hangulata,meg esténként már görcsölt a hasam a sok nevetéstől,de hát Szandra(akikhez mentünk ,az anyuka),mindig ezt váltja ki belőlem....jó volt nagyon...

    a baba?hihi,köszönöm:)

    VálaszTörlés