2012. május 29., kedd

Antwerpen-állatkert.................

Erről is írtam már,de itt is érvényes ,hogy a saját képeim hiánya miatt ,nem tudtam megmutatni Nektek,hogy milyen szép is az a hely.....
Na de most bepótolnám....
Hát tessék.....

Indulás előtt,az ajándék haszna:)

Nem fogunk éhezni assszemmmm:P

Korán,fitten :D

na mikor jönnek már????

ideértek.....Ákos sem aludt túl sokat:P

Szabinaaa:P

Nagy nehezen elindultunk,és mikor Antwerpenbe értünk.....















És a célba éréskor.................

























Na és itt mondta fel a szolgálatot a gép....pedig még a felénél sem jártunk....na de most már azt is sajnálom,hogy nem minden állatot fotóztam le.....
Ja,de ezek csak az állatok,nagyon szép volt maga a park is....
Nézzétek csak:







Sok állatkertben voltam már,de eddig ez volt a legszebb,és tetszett,hogy az állatok is aktívak,nem egész nap csak alszanak....tetszett,nagyon tetszett...
volt fóka show is,nem kellett külön jegyet venni rá,benne volt a belépőben,ha akarta az ember megnézhette,ha nem akkor nem...több etetést is láttunk,de végül az én személyes kedvenceim a vízilovak lettek :)
De az összes nagymacska faj,és a vízi állatok,mint a fókák,a pingvinek,az összes halacska,cápa,és az elefántok,meg a szurikáták....jajjjj,szóval az összes...egyszerűen jó volt na:)
Végül két videó,az esőerdőről egy ,és a pingvinekről,nagyon cukik a pingvinek;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése