2012. május 10., csütörtök

Összeállt a menü:)

Tegnap összeraktam agyban,hogy mit is kéne kotyvasztanom szombaton,és este mikor a szülinapos haza ért,el is mentünk megvenni a hiányzó dolgokat,hozzávalókat....

A levesem ,egy igen hűsítő,számomra még ismeretlen finomság,a narancsleves lesz.

Még nem készítettem soha,de mint a krémlevesek,elég könnyű elkészítésűnek tűnt,remélem nem is lesznek gondok vele,se így,se ízügyileg:)
A másodikom,rakott sajtos csirkemell lesz,sokat agyaltam mi legyen hozzá a köret,mert a krumpli már uncsi...


Én önmagában is nagyon szeretem a gombaszószt köretnek,de ha valakinek nem elég,főzök mellé rizst,töröljék szemüket,szájukat:P
A desszerttől félek a legjobban szokás szerint,banános,málnahabos csokitorta lesz...............ha összeáll..............majd kiderül...lehet kanállal kell majd kienni a formából,mint ahogy a sütéseim legjava sikerülni szokott :P

Mindemellett csinálok még apró sütiket is,ha a torta tényleg annyira ramatyul sikerülne,csinálok tiramisu golyókat,fehér csokis mákos golyókat,hagymás pogit,almás pitét,és Szabina a sógornőm jön át segédkezni,ő ragaszkodik a kókuszgolyóhoz,mondta,hogy el is készíti,oké,hát legyen,nincs ellenvetésem....

A leves receptje innen van.
A rakott cuccost kommntbe kaptam Tailtól ;)
A gombaszószt még Anyukámtól tanultam annó....,a rizsben szerintem semmi ördöngösség nincs,és a sütik receptjei pedig innen vannak!Egyszerűk és nagyon mutatósak,én még csak most leltem rá az oldalra,de azt hiszem mostantól mindennapi vendég lesz a monitoromon :)

Remélem végül minden sikerül,és lakmározunk egy jót:)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jól hangzik a menü, remélem minden jól sikerül majd. :) Ügyes legyél!!!!!

    VálaszTörlés
  2. a narancskrémleves isteni! én is csináltam már párszor, nagyon szeretem! a többi is jól hangzik! ;)

    VálaszTörlés
  3. Viszonylag jól,voltak apró dolgok,amik nem úgy sültek el,ahogy a szívemnek jólesett volna,na de ez csak az én hibám....
    A fényképezőm tönkre ment vasárnap,mikor állatkertben voltunk,így fogalmam sincs,hogy mikor tudok képes beszámolókkal jönni:(

    VálaszTörlés