2012. május 18., péntek

Tegnap megérkeztek az ülőalkalmatosságok;)

Mire oda értünk a boltba,épp,hogy az eladó kibírta tölteni a papírokat,mire a kasszánál közölték,hogy a garázs,már rég bezárt,az árut majd csak holnap tudják kiadni.....
szuper....................................
Eljött a holnap,azaz mára már a tegnap,és végre elhozhattuk a kiválasztott cuccokat.
Tetszett a kanapé nagyon képek alapján,de mivel még nem ültem rajta tartottam attól,hogy az ára miatt nem lehet valami luxus ülni rajta....nem számítottam én nagy valamire,de arra sem,hogy az első csüccsnél beleülök egy tartóvasba -.-
rögtön választottam másikat,de Gabimnak nagyon bejött :S
Így végül én egy barnát kértem,neki meg jó volt az oldalát állíthatósága miatt a fehér.....hát ha neki jó,nekem 8 .
Az asztal persze nem volt nekik raktáron,miért is lett volna?! úgyhogy azért vissza kell majd menni jövő héten,mikor ránk csörögnek,hogy megérkezett.................
Szóval a képek a duma helyett:







Tesóm csinálta telcsivel a fotókat,mert ugye a gépem bekakilt :S
És hát a függönyt is ezáltal megleshetitek :D

puszi puszi , szép hétvégét!!!!

4 megjegyzés:

  1. Baszus nagyon szuper.a függünyük nagyon tetszenek!

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen,most már tényleg kezd kinézni valahogy :)

    VálaszTörlés
  3. Bogi, nagyon-nagyon tetszik a nappalitok! Igazi álom:)
    Az ülő alkalmatosság pedig...jajj, a két kedvenc színem választottátok ki!
    Nagyon szuper!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Köszi Kingus :)
    nem is tudtam,hogy a fehér és a barna a két kedvenc színed....
    Amúgy féltem,hogy gáz lesz,hogy nem egyforma a két kanapé,de végül nem mutatnak rosszul....
    :)

    VálaszTörlés