2012. május 16., szerda

...

A hétvégére vegyes érzelmekkel gondolok vissza.A szülinap jó hangulatban telt,az ünnepelt jól érezte magát,én meg kevésbé....
egyrészt marha fáradt voltam,mert már pénteken elkezdtem a készülődést,szinte egész nap készültem a szombatra,és a szombatom sem telt kevésbé fárasztóan....pénteken takarítottam,és sütiket csináltam,szombaton takarítottam,és főztem,na meg tortát sütöttem....
Igazából teljesen felesleges volt ennyit fáradozni bármivel is,asszem túl lihegtem a dolgokat....vagy csak egyszerűen nem volt vevő senki a kínálatra :(

A sós sütemények attól eltekintve,hogy először csináltam ilyesmit,nagyon fincsik és szépek is lettek,bár még van belőle,de lényegében az fogyott a legjobban.
Sajtos stangli,újhagymás pogi sajttal a tetején,és sajt nélküli is volt...


A golyók maradékát ,ami nem kevés volt,ma vitte el a Gabi ,csemegézni,munka közben befalják majd apával....
A mákgolyó....mákimádóként sem tudott megragadni,hát akkor azt ,hogy tudta volna,aki nem imádja a mákot,szimplán csak szereti,vagy épp nem is szereti?!miután alig fogyott belőle egész tegnapig,így a kukában végezte :(
A tiramisu golyók sem olyan finomak mint ahogy elképzeltem,nekem túl szárazak és íztelenek voltak,de mégis jobban fogyott mint a mákos,de ebből is maradt nem kevés,ma elvitte az uram,nem tudom mit csinál vele,vagy mit nem,de gondolom vissza már nem hozza....
Az almás pite vitt mindent,tarolt,jól is és szépre is sikerült,azt hiszem ,ezt betehetem a receptek közé,hisz elfogyott mind egy szálig.....
Mind ezek tetejébe Szabina (sógornőm) , csinált kókuszgolyót,ami finom lett,azt végül is elrontani nem igen lehet,de olyan sok lett,hogy ez volt a másik,amit ma munkába vitt az Uram,hogy elfogyjon végre.....


 Na és a torta...................
Lényegében nagyon finom lett,Nekem nagyon ízlett,és aki evett belőle az is azt mondta,hogy nagyon fincsi,a kinézete ellenére is:)
Először csináltam úgy isten igazából tortát,recept szerint és úgy minden szerint,nem pedig saját kitalálású  mancsot akartam,mert hát azért csak különleges nap 28.éve,mikor is a Férjem világra jött:)





A baj ott kezdődött,hogy hiába sütök én a Férjemnek bármit is,ha egyszerűen Ő nem szereti a süteményeket,a tortákat meg főleg.Persze tudtam én,hogy nem szereti,de azt gondoltam,hogy annyival azért megtisztel,hogyha már annyit szenvedtem vele,hogy megkóóóóóóóóóstoljaaaaaaaaaa!De nem :( Egy falatot sem evett belőle,és itt fogadtam meg,hogy ezek után a f@szom fog ennyit bíbelődni a konyhában ..........rosszul esett/ik na.................
És mivel a 7 fős asztaltársaságból 4-en ettünk a tortából,így negyede fogyott el kb. a másik negyedet elcsomagoltam Anyáéknak,így majdhogynem tegnap a maradék fél tortát a kukába fordítva könnyes szemmel és egy marék fájdalommal (most már nem azért ,mert nem evett belőle,hanem mert étel tömegeket dobálok ki),rácsuktam a konyhaszekrény ajtaját és lezártam a tortasütést az első tortánál.Asszem.....

Aztán a kajcsik.....
A leves,rajtam kívül,különösebben senkinek nem ízlett....nem részletezném.....
A főétel meglepően mindenkinek ízlett végre,és ennek a bekezdésnek is vége........

VASÁRNAP
Majdnem 1 éve már,hogy elszeretnék menni az antwerpeni állatkertbe.Végre elmentünk,végre volt időnk,nem a munka volt az első,végre kicsit jó volt nem egyedül itthon lenni vasárnap.
Nem túl nagy állatkertet kell elképzelni,a város közepén van , ezért Nekem rögtön a budapesti jutott róla eszembe,na de hát igazából a nyomába sem érhet...szerintem....nagyon szép,nagyon gondozott,nagyon,nagyon,nagyon.....
nagyon szépek az állatok is és a kifutóik is,a belépő nézőpont kérdése,hogy drága e,Nekem-Nekünk nagyon megérte,jobban megérte mint a delfinpark,pedig ott delfinek vannak na és a vidámparki játékok....
Fotóztam természetesen nem keveset,mire egyszer itt is bekopogtatott a nem kívánt dolog...kiírta a gép,hogy  lefog merülni,és a következő pillanatban már se kép,se semmi,úgy lemerült,hogy az elejét már vissza sem húzta.....na de még jó,hogy Öcsémnek okos telefonja van,így a hátralévő részeken Ő fotózott....
Hazaérvén,felrakom a töltőre,kis idő elteltével,gondoltam vissza nézem a fotókat...igen,csak gondoltam....nem kapcsolt be még mindig....gondoltam nagyon lemerülhetett.....aztán valahogy elfelejtődött már,egész hétfő reggelig...ismét a hiszti küszöbén bömbölve....tudatosult bennem,hogy valószínű ezt ma sem fogom már megnézni,este motorra pattanva visszavittük a boltba,mivel februárban vásároltuk,így valamit kezdjenek vele.Megjavítják......6 hét..................6 hét????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Megint elkapott az idegsokk,de a hazafelé úton,a motoron ülve a benzinszagban lenyugtattam magam,és beletörődtem,hogy 6 hétig nélkülöznöm kell a gépecskémet :(

Ezen okokból kifolyólag,azt sem tudom most megmutatni Nektek,hogy milyen szép az új függönyünk,amit tegnap vettünk,és fúrtunk és szereltünk és lógattuk fel.
Majd ha lemegy a nap,megpróbálok csinálni fotót a webkamerával,mert most még nagyon besüt a nap,és nem látszik semmi a lényegből....
Megint keddre esett a shopingolás napja,ami annyit jelent,hogy megint nem volt nyitva az a bolt ahol kinéztük a kanapét és az asztalkát,mivel kedden soha nincs nyitva............ezért aztán a héten valamelyik nap még elkocsikázunk az egyik nagy autóval,remélve,hogy van nekik raktáron a nekünk tetsző cuccokból....

1 megjegyzés:

  1. Óóó, az a rengeteg pocsékba ment kaja! Főleg az édességek! :(
    Sajnálom, hogy így történt!
    Bezzeg, ha ott lettem volna, semmi sem marad, az tuti! :D

    VálaszTörlés