2012. június 25., hétfő

A vasárnapi akciónk:)

Mivel ez túnt a legnagyobb falatnak,és hát az is volt,így feldobtam azt az ötletet,hogy mi volna ha a nappalit egy nap alatt csinálnánk meg,nem pedig esténként munka után,mert az úgy baromi sok napig eltartott volna,így sem volt rövid és ki is fáradtunk nagyon,de egy nap alatt kész lett.Reggel elkezdtük kényelmesen 9-kor,mert hát azért a vasárnapi reggeli alvás mindenkinek kijár,és hát valamikor éjfél,vagy 1 óra körül ma hajnalban hagytuk abba egy jó nagy lakmározással,ami nem tett jót,mert ma meg tök sz@rul vagyok,hányinger meg minden,de ezt már a fáradság számlájára írom,meg az idegre,amit megettem múlthéten,mert azért voltak holt pontok,de szerintem míg festünk ,lesznek is...nehezen viselem a felfordulást...ez van....na de a tegnapi nap a téma.....

Fel ébredtünk,vittem a Férjecskémnek kávét az ágyikóba,amit sikeresen ráöntött az ágyneműre...miért nem vagyok ezen meglepődve?!
Ezután neki álltunk ......összerámoltunk mindent egy kupacba,lecsomagoltuk a lecsomagolni valót,a bútorokat,a padlót és mindent amit le kell,és elkezdtük....
Rákente a Férj az első sor színt,kidobta a hibákat,rájuk javított gipsszel,megszáradt,megcsiszolta,lekente a javításokat a színekkel,majd a snájdolás után jöhetett a 2.sor festés...A nap eseményei röviden :D

De a végeredmény itt is többet mond mint az egész napi fáradtságok.....megérte na :)

























Maga a festés nem tartott tovább mint este 10 max...hanem a takarítás húzódott el olyan sokáig,mert nem szerettük volna még mára hagyni azt is...ma pihi van,holnap nekiállunk a hálóknak.....a héten kész is lesz minden,jöhet nem sokára a nyári szünet:)

Ja a képek még este készültek,lámpafénynél...
Csináltam egy párat most az imént,természetes fénynél is:)



4 megjegyzés: