2012. június 5., kedd

Jönnek hozzánk :)

mielőtt haza mennénk júliusban,előtte 1 hétig itt lesznek Nálunk a Gabim húgáék..........................
Sajnos nem felhőtlen a viszonyunk,nem tudom mi lesz.....................

Mikor visszajövünk majd a nyári szünetből,akkor meg az én rokonaim,Nagynéném a Férjével és Viola unoka húgim ,le sem maradhat.....illetve hát miatta van ez az egész.
Viola most lesz a nyáron 8 éves,és azt gondoltuk,hogy azt kapja szülinapjára,hogy kihozzuk Őt,augusztus végéig,mert akkor úgy is megyünk Mi is haza ismét,mert a gyermekkori barátnőm lakodalmára vagyunk hivatalosak...Hát persze,hogy nem ment egyszerűen a dolog,mert miért is?!Az Apukája nem engedte egyedül,így Ők is csatlakoznak a kiránduláshoz :)
Lényeg a lényeg,hogy jönnek,és nagyon várom már.....
Mindenképp emlékezetessé szeretnénk tenni számukra az ittlétet.Azt gondolom,hogy a Violának már a repülés is csodálatos lesz,csak azt bánom,hogy nem egy napon jövünk vissza,sajna Nekünk hamarabb kell vissza jönni pár nappal,mert Gabinak kezdődik a meló...szóval nagyon szerettem volna első repülésükkor Velük lenni,na de nem baj,Tesómmal jönnek,azt mondta,felveszi majd :P

Az nap mikor ide érnek , én fogok főzni,már lestoppoltam azt a napot magamnak,és gyanítom a Viola Nálunk akar majd aludni,jupppiiiii :D
Remélem Karesz (az apja ) megengedi majd....mert gondolom Ők majd Anyuéknál alszanak?!gondolom?!!!
Szóval a programokat tekintve egyben biztos vagyok,az pedig Párizs,illetve 2-ben,ja nem,3-ban.....
Szóval :
1.Párizs
( a Notre Dame-nál)

2.antwerpeni állatkert


3.delfinpark


Agyaltunk a Diesnyland-en is,ami önmagában nem drága,csak azt mondják,nem elég 1 nap,és az ott alvás ,na az a drága......nem tudom,még gondolkodnak rajta anyáék,ami minket illet,szerintem Mi ezt kihagynánk....inkább romantikáznánk,valami hangulatos olcsó ,erkélyes kis lakásban,vagy a Szajna partján sétálva,Nekünk ez kedvezőbb volna,ha már Párizsban volnánk....na mind egy majd kiderül....

Nem tudom milyen programok lehetnek még amik érdekelhetnék a gyereket és felnőttet is egyaránt....talán egy séta a Belga tengerparton....nagyon hideg és nagyon szeles...strandolásra szerintem alkalmatlan....de lemenni,sétálni,inni egy jégkását,játszani egyet a játéktermekben,várost nézni,megéri...
Brüsszelben van az Atomium és a MiniEurópa ,én sem láttam még,de azt mondják akik voltak már ismerősök,hogy érdekes,nem nagy durranás,de egy látogatást megér...kíváncsi vagyok rá :)

Izgulok,várom már,remélem sikerül majd maradandó emlékekkel hazatérniük innen Belgiumból :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése