2013. október 8., kedd

Gombóc

Hetek óta mondogatja Gabi,hogy csináljak gombócot,de valahogy nem tudtam eddig rávenni magam,nem szeretem  csinálni,macerás,csak felidegesítem  magam általában.
Na  de tegnap rávettem magam,és neki álltam.
Míg a  krumpli főt,addig megpirítottam a zsemlemorzsát.Miután megfőtt a krumpli,hozzágyúrtam a többi hozzávalót,és vagy fél kiló lisztet öntöttem a márványra ahol nyújtottam a tésztát,de szart sem ért,mert így is leragadt,na mind 1.
Szóval már lobogott a főzővíz,én  nyújtottam a tésztát,cikkekre vágtam,és töltöttem,kakaóporral,nutellával  és szilva lekvárral.Már  dobtam is a vízbe,megfőt,szedtem  ki,forgattam  a  prézliben,és  kész is volt tulajdon képen,hát  most így leírni sokkal egyszerűbb  mint megcsinálni,de  mondtam Gabinak,hogy bármennyire  is szereti,nem lesz heti rendszerességgel,de  még csak havival  sem,elég lesz évente 1x  megcsinálni.Szomorúan tudomásul vette,de azért hozzá tette,hogy a karácsonyi menübe  beilleszthetném....oké,de  azzal akkor a 2014-es évet  is letudom!haha
 :)


nutellás

lekváros

kakaós

A recept:

1kg krumpli
400 g liszt
1 evőkanál  gríz
2 evőkanál  olaj
1 tojás
pici  só.

Hát ennyi,még decemberben megcsinálom  1x, aztán  nyugi van  gombóc téren 1 évig XD
Amúgy isteni  lett Gabi szerint :P


1 megjegyzés:

  1. Húúú, Nutellával még nem is hallottam! Majd mondom anyukámnak (Ő a szilvásgombóc Királynő), hogy akkor Hajrá!!! :)))

    VálaszTörlés