2014. március 26., szerda

2014-es , azaz a 3. évfordulós fotózás gondolatai

Már egy ideje agyalok azon,hogy mi lehetne a helyszín,illetve a téma....

Az első  sorozatunk ugyebár  Szegeden készült (mivel Gabi szegedi) az esküvőnk előtti napokban,amolyan TTD volt,paintball pályán,Tisza parton-Tiszába fürödve,aztán homokosan,vidám színes  egy sorozat lett,az tutkó!!! :)




Aztán  a  második sorozatunk az esküvőnk után 1 évvel  készült,szinte napra pontosan,Horgoson (mert  én meg horgosi vagyok) , kicsit retrós-vintage hangulatú  képek  készültek,Horgos különböző pontjain.




Aztán tavaly,mikor a 2.házassági évfordulónkra készültünk  fotózás  terén,Párizst  választottuk  úti célnak,3 napos fárasztó és  hideg menetelés lett belőle,de megérte,nagyon jók lettek szerintünk  a fotók,megérte fagyoskodni.



És  most,hogy idén mit is adott  ki  az agyunk?Hát  sokáig agyaltam,hogy hol  legyen,de úgy érzem,hogy az idei évünkre a harmónia,a visszahúzódás,az egymásra fordított  minőségi idő a jellemző,ezért  a vágyam,hogy egy olyan sorozat készüljön rólunk,ami  itthon fog készülni,a fészkünkben,a  saját szféránkban,ahol minden a miénk,ahol teljesen magunkat adhatjuk,minden sallang  nélkül.Lehet másoknak unalmas lesz majd ez a sorozat,de én  úgy gondolom,hogy ez lesz az eddigi  legszebb,szerintem.

Szeretnék  fotókat a  lakás minden részében,a hálóban,még,vagy már pizsamás fotókat,bohóckodósat,szeretgetőset,vidámat,de meghitteket is,egy párnát is be  kell szereznem valahol valami olcsót,mert tollas fotókat mindenképp  szeretnék.

aztán a fürdőbe is van pár ötletem,sok  sok  habbal,kádban ülős,romantikázós,pezsgőzős,szeretgetős,nevetgélős,a tusolóban pl. olyat,hogy az üvegajtó mögött állunk,az  ajtóra tapadt párába írjuk a nevünk,vagy ilyesmik:

A  konyhában is lehet szerintem cuki  fotókat csinálni,főleg Velünk,mert sűrűn vagyunk a konyhában együtt  egyébként is,szeretünk együtt tevékenykedni,simán eltudok képzelni  ilyen  hangulatú fotókat:

A nappaliban számos  személyes emlékünk van,pl. az esküvői  kalitkánkat is belehet majd vonni,meg sok szép kiegészítő van  ami  romantikussá teheti majd a fotók  hangulatát,a lámpásaink,amikbe gyertyák vannak,de a" B&G "  felirat a  tv  felett  is jó hátteret adhat  egy egy pózhoz majd:

Hát ez a tervünk,de még  kérdéses,hogy  kifogja megalkotni a fotókat,ugyanis Józsival,aki az eddigi sorozatainkat készítette,tavalyi  párizsi kiruccanásunk  óta ,valahogy  nem olyan sajnos már a viszonyunk,eltávolodtunk egymástól.Ezért  most keresem azt a  vállalkozó szellemű fotóst,aki szívesen kijönne hozzánk,hogy létrejöhessen ez az idei projekt.Több  fotóst  is felkerestem,várom a  visszajelzéseket,árajánlatokat....még semmi sem  biztos,de én már úgy  izgulok,mintha holnap volna a napja...

6 megjegyzés:

  1. huuu ez szuper ötlet!! alig várom hogy lássam az eredményeket!!! nagyon tetszik hogy minden évben belevágtok. :)

    VálaszTörlés
  2. :)
    ezt megfogadtuk még az esküvőkor,próbáljuk tartani amíg tudjuk ;)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Hű de szuper ötletek,de szívesen megcsinalnam!!!! Ahh :) nagyon várom mi fog kisulni belőle!

    VálaszTörlés
  5. Jaj, ez nekem is nagyon nagyon szimpi. UGy nálunk most az 1. szülinapi volt hasonló, itthon fotózós, mert nekem is nagy vágyam volt pl ágyban ébredős kép :) Szerettem volna fürcsiset, de estig nem futotta a keret a fotósra :DDD Bárcsak közelebb lennétek ;)

    VálaszTörlés
  6. Kriszti,Judit de cukik vagytok <3

    VálaszTörlés