2014. március 17., hétfő

Könyves "polc"

Amikor elkezdtük a  nappali átalakítást,a gondolataimban már akkor motoszkált,hogy ilyen ládákat szeretnék valahonnan szerezni,mert nekem  ilyen kell!!!


Azóta sem hagyott nyugodni a dolog,hogy a könyvek ,a kisszoba ágya alatt porosodnak,de hiába jártam  nyitott szemmel,sehol sem találtam ilyen régi típusú ládákat.Egészen tegnapig,történt ugyanis,hogy délután ellátogattunk a szeretett használt  boltba,ahol  már egyébként  oly sok mindent vettünk,titkon reménykedtem,hogy egyszer lesznek ilyen ládák  majd eladó sorban,mert  régen bizony  voltak,akkor ,gondoltam egyszer majd rá futunk megint.Hát  szóval tegnap déltán elmentünk,és  oly boldog  voltam  mikor megláttam a tornyosuló ládákat,rögtön le is csaptunk 2 db-ra.

Hazahoztuk,a kádba raktuk,jól lesuvickoltuk,lefertőtlenítettük és ennyi,így natúran se csiszolva se lekenve,így ahogy van,most már nekünk is van láda könyvespolcunk :)







A  használt boltban egyébként tényleg minden van,a mosdókagylótól a petróleum  lámpán át a kinder figurákig,szóval tényleg minden,a tesóm a monitorját vitte be eladni,szóval minden...

Amiket én szeretek ott venni,azok a kaspók,mindig van valamilyen ami megtetszik,de ott vettük a a tvhez az 5.1-es hangszórót is,meg az erkélyre az ülőgarnitúrát  is,szóval nagyon szeretjük a  boltot,sok hasznos dolog van,és jó áron rálehet futni a dolgokra,szerintem.Lehet majd csinálok egy posztot azon dolgokból amiket ott vettünk,hátha olvassák Belgiumban élő magyarok is a blogom és kedvet kapnak az ecoshophoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése