2014. április 18., péntek

Te muskátlis kisablak...

Apa  sec-perc alatt  összetákolt nekem  3 vályú  szerű kaspót.Lekente szürke vízlepergető festékkel,kifúrtuk az alját és már mehetett is bele a föld.Plusz van egy ládám is,abba fóliát raktam  ,  lyukakat szúrtam az aljába annak is,abba is föld és kész.

Hogy mik  kerültek bele?
Felét  magam  sem  tudom,hogy  milyen növények,van ami anyutól van,pár tövet áthoztunk,olyan futó  valami,lila apró virágokkal  tavasz  elején,aztán egész évben szép zöld.De hoztunk két  bambusz tövet is,abból csak az egyik  fogta meg,a másik helyett Gabi szerzett valahonnan borostyánt.De van muskátli is  és vettünk  a  lidl-ben 3€-t  20 tő  valami  kék apró bogyóvirágú izét is...a  magok még  nem  bújtak ki,illetve csak egy néhány,ültettem  ázsiai  boglárkát és anemone-t  is.Illetve jácint és nárcisz hagymáim is voltak  tavalyról.És a legnagyobb örömöm  a gyümölcs cserjék voltak,remélem mind  jól  érzi  majd magát a vályúban és terem  is  majd 1-2 éven belül,azért az idei évre  nagy csodát nem  várok....vettünk:áfonyát,szedret,ribizlit,egrest és  mini kivit,ami nem szőrös,olyan a termése mint a szőlőszem,de nagyon kis intenzív az íze,nagyon  szeretem :) A  ládában  pedig eper  palánták  virágoznak :)

Az  erkély ismét zölddel :)










3 megjegyzés:

  1. Juj dejó <3 Nagyon Szépéges lett Bogi <3 Most nagyon ,,irígy" vagyok.... :D mert én is alig várom hogy elkezdjem a teraszt szépíteni..... Szépek lettetek Nagyon <3

    VálaszTörlés
  2. Itt a tavasz, itt van ujra! :)

    VálaszTörlés
  3. Azóta a bambust kidobtam,betetvesedett,szóródtak minden felé a pattogó kis bogarak,az eperre is :/ , nem baj,kibújt már az anemone és a boglárka is,alig várom,hogy virágozzon,a muskátlik is virágoznak,a gyümölcsök bokrok is dúsulnak,nőnek,remélem szép nagyok lesznek :)

    VálaszTörlés