2014. április 22., kedd

Húsvét

Már szombaton megfőztem a sonkát ,hogy ne vasárnap kelljen vele vergődni.Vasárnap reggel mi más lehetett volna a reggeli mint a hagyományos főtt sonka,főtt tojással,főtt füstölt kolbásszal,tormával salátával,hagymával...ezért  imádom én a húsvétot :))))





 Reggeli után úgy döntöttünk,hogy meglátogatjuk a családot és Vikiéket,hogy ne unatkozzunk és Ők se :P
Átmentünk Anyuékhoz  elkértük a kocsit és Vikiékkel leugrottunk a tengerre,most Zeebrugge volt utunk célja.Bepréselődtünk 5-en,plusz a két kutya.Esernyőt is vittünk,mert lógott az eső lába,de végül mikor oda értünk teljesen jó volt az idő.Sétáltunk egy nagyot a parton,a kutyusok kifutkározták magukat,Sixti a szelet Missy pedig a tengervizet élvezte nagyon.













A kagylókat szedték a homokból,vitték a  szájukba,rohangáltak fel-le,nagyon aranyosak voltak,visszafordulva a sétányon mentünk végig,sokan voltak,tényleg  jó idő volt.A végén még fagyit is ettünk.Hazaérve,kényelmesbe ugrottunk és Vikiéknél folytatódott az este,megvacsiztunk,megnéztük a VV-t  és utána még egy filmet is,hajnalban értünk csak haza.Nem csak a kutyusok,de mi is kifáradtunk,bár  nekem a fogam fájdogált,de már nem sokáig,mert ha haza megyek júniusban,biztos elmegyek fogorvoshoz...

Aztán este még rávettem Gabit,hogy ma se menjen be,így hát a mai napot,húsvét hétfőt is együtt tölthettük,részben.Hiába voltunk fent sokáig,nem bírtam aludni,hamar,már 8 körül  fent voltam.Nem akartam zörögni,így amíg Gabi  aludt én neteztem,majd ébredése után reggeliztünk,és egy rudit nyomott a kezembe,amin egy annyira jó felirat volt,hogy nem is lehetett volna jobban beletalálni a pillanatba,íme:

Nem sokkal később,összeszedelőzködtünk,és megint megindultunk,mert még jobb idő volt mint tegnap,megnéztük Anyut,főzött,Apa elment dolgozni,de  mint kiderült  feleslegesen,mert az ünnep miatt hazaküldték a rendőrök :P , még  jó ,hogy Gabi itthon maradt,semmi értelme nem lett volna bemennie dolgozni :) Ákos már ébredezett,az volt a tervünk,hogy elmegyünk a tóhoz,mi sétálunk Vikivel a fiúk meg fociznak.Így tehát megint bepréselődve a kis kocsiba,mentünk Waregembe és nem ültünk itthon ebben a  jó időben.25 fok volt,csudás,szélmentes meleg idő.A két kutyus nem is úgy szaladt mint  tegnap,hamarabb ki is fáradtak,de jajjj,nagyon tetszett nekik a sok kacsa :) A  két  büdösbogár és Viki:

 Missy

Sixti   

 A héten mennek kozmetikushoz,megszépülnek végre :)








De nekem így is olyan cukik :)))))

:)

A fiúk,míg mi sétáltunk a tavak körül,addig fociztak,mikor visszaértünk,egyik vörös volt,a másik  fal fehér,vicces volt látni Őket,hisz szinte még ilyen elő sem fordult,hogy ennyit  fussanak egyhuzamban,ilyen ritmusban :P De azt mondták nagyon jól érezték magukat,bár mikor hazaértünk,letusolt  a főnök és  azóta is nyomja :) Elfáradt :)))))

Nálunk a locsolás hál'Istennek már évek óta elmarad,amit én őszintén megvallva egyáltalán nem bánok,sokkal jobb volt egy szabadban töltött  nap,mint bűzölögni és sütni-főzni és jópofit vágni egy olyan szokáshoz,ami szerintem már eléggé elavult ,de  este egy olyan locsolkodós üzenetet kapta online,hogy hát azt nem bírtam  ki könnyek nélkül!Tök jól esett,és olyan jó volt látni <3



3 megjegyzés:

  1. Oh de csudijó lehetett <3 a kajcsiért pedig nagyon irigykedem :P

    VálaszTörlés
  2. Ohhh, hat csak ismetelni tudom az elottem szolot! Ez aztan a Husvet

    VálaszTörlés
  3. :) a kedvenc ünnepem a kaja miatt :P

    VálaszTörlés