2013. november 21., csütörtök

Ákosról és Rólam

Ákos a testvérem,és,hogy miért  írok most csak Róla?
Ma van a 18.  születésnapja.Úgy  érzem megérdemel  egy   önálló posztot.
Ákos 1995.november  21-én  született,nagy hó volt és hideg tél elé néztünk az évben.
Én  akkor voltam 7 éves ,elsős kislány,és minden vágyam   volt egy testvér.Anyát  mindig  azzal  fúrtam,hogy lopni fogok egy kisbabát a  bolt elől ha nem  lehet tesóm.Anya  mindig  a gólyára  fogta a  dolgot,télen  mindig azt mondta,hogy majd tavasszal,ha jönnek a  gólyák,akkor  biztos hoznak nekem is  egy tesót,de jött a  tavasz  és  vele  együtt a gólyák  is,de a  tesót  nem hozták.Ekkor  jött mindig az,hogy majd talán jövőre...
Ekkor még  ovis  voltam,aztán az oviban  megkérdeztem  ezt a tesó  dolgot  az óvónénitől,és Ő  méltóztatott felvilágosítani,hogy nem a  gólya hozza a  tesót,mikor haza  mentem több  sem kellett ,  elmeséltem  Anyának  mit  mesélt az óvónéni,innentől  kezdve többé nem fogta a  gólyákra a dolgot.
Szóval  7  évet vártam  mire végre az én  anyukámnak  is pocakja lett,de  végig  a  9  hónap  alatt titkolta,hogy húgom   vagy öcsém  lesz,meglepetésnek akarta,ha  jól  emlékszem én végig  kislányt szerettem  volna,hogy majd együtt  tudjunk játszani. Aztán eljött a   nagy nap,és az életünkbe pottyan  Ákos.
(Én ,   Tatám , Ákos a  karjában , Heni barátnőm, és Mamám)

Nagyon izgatott voltam,hogy láthassam végre,bementünk a  kórházba  anyához mutatta is az üvegfalon keresztül,hogy melyik a tesóm,de  annyi baba volt  ott,hogy  nem tudtam  ,hogy melyikre is  gondol,mind olyan  egyformának tűnt,így végül  is  akkor  láttam  először  mikor hazajöttek.Azt  gondoltam  ,hogy ha haza érnek egyből leülünk játszani,és sosem hagyjuk abba....de nem  így volt,Ő csak aludt és aludt,néha evett  mikor éhes  volt,de eleinte csak aludt  meg sírt.Nem  mondta anya,hogy   ilyen   sokat fog aludni és  sírni,teljesen letörtem,és csalódott  voltam,hogy nem  azt kaptam  amire számítottam.Aztán  sem  volt túl  fényes  a  viszonyunk,vagyis Ő  nagyon  szeretett volna engem,de én sokáig éreztem azt a csalódottságot,és mikor  meg már  Ő kereste az én társaságom,akkor meg  én voltam  teljesen elfordulva  tőle,így  ment ez 8 éves koráig.Sajnos  nem voltunk oda  egymásért egész addig.
8 éves   korában jött egy 3.  személy közénk,a  Férjem,azt gondolom,hogy Ő változtatta meg a kapcsolatunkat,Ő  nyitotta fel a szememet,hogy a testvér az egy kincs,meg kell becsülni,szeretni.No azért nem  ment  ez rögtön ,kellettek évek,hogy elfogadjam,felfogjam,hogy mennyire jó is az ,ha megadatik ,hogy testvéremnek szólíthatok  és érezhetek valakit.Sok sok csínytevés  volt  az évek alatt egymás  ellen,de sok  sok  olyan dolog is,amikor az élet úgy adta,hogy örömet tudtam neki szerezni,váratlanul is akár,például mikor  egyáltalán nem számított  arra,hogy a 8.-os ballagására anyán és a nagynénéméken kívül  bárki is elmegy,ugyan  is ,akkor én  már itt  laktam  kint  Belgiumban,Apa  Németországban  dolgozott,Anya és Ő laktak már csak otthon,és én is csak álmodni  mertem,hogy valahogy haza tudok menni,de aztán a Férjem csak meglepett engem is a repjeggyel,és aztán én  meg megleptem  Ákost a  ballagásán,nagyon megható pillanat  volt,de  szerintem nem csak nekem.

Mára elképzelhetetlennek tartom,hogy ne legyen az életem része.Bármilyen is volt  a  kapcsolatunk régen,még  mikor mind a  ketten gyerekek voltunk,mostanra azt  gondolom,hogy nélkülözhetetlen az  életemből,a mosolya,a  hangja,a lazasága,a  mindene,mert Ő  a  tesóm  és mert szeretem <3







 "A testvér   különleges része mindazon dolgoknak,mit szíveddel szeretsz"

Isten éltessen Ákos! <3


egyik ajándéka:
http://www.youtube.com/watch?v=IZAy1JAF6gs
a másikról majd egy külön bejegyzés lesz ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése