2013. november 7., csütörtök

November 6.

Átlagos napnak indult,kivéve azt,hogy barátnőmék  haza  mentek a reggeli géppel,és a két kutyusukra  mi vigyázunk addig  míg vissza nem jönnek.Nem  sok idő,4  nap,de  akkor is a legszükségesebb dolgainkat átvittem ,hogy ne kelljen haza rohangálni mindig valamiért.
Szóval reggel megcsináltam  a  teámat,megmelegítettem  a szikkadt  sült krumplit amit előtte este vettünk a frituur-nél,imádom,még másnaposan is,persze majonézzel :D Épp elkezdtem  falatozni,mikor Anya  csengetett.Főztem  neki kávét,beszélgettünk,össze szedtem  az ágyneműnket,rá a huzatot,mivel előző nap behalt a mosógép,így a szennyest is bezacskóztam,az ágyneműt vittük Vikiékhez,a mosnivalót anyához.Vikiéknél a kutyuk  már  nagyon vártak,de hát én csak nem a  gazdijuk vagyok,és hát  érkezésem után csalódottan várták tovább Viki érkezését,de Viki nem jött :(
Ezek  után  mentünk anyával bankba,postára,és befizetni a  kocsik biztosítását.
Mikor indultunk volna a parkolóból,az ellenkező irányba tartó sávra akart anya átkanyarodni,mindent a kresznek megfelelően csinál,távolinak vélte az a közeledő autót,így kifordult....
esett az eső,esetleg ezt nevezhetjük egyetlen oknak,hogy nem tudta elég alaposan felmérni az autó távolságát :(
Valószínűleg oka van annak,hogy itt ülök és pötyögök a laptopon,oka van annak,hogy nem lett bajunk.Vigyáztak ránk fentről,ebben biztos vagyok.Bármi lehetett volna a kimenetele a dolognak,ott is maradhattunk volna simán.De nem így lett.Hinni szeretném,hogy azért történt "csak" ennyi,mert dolgom/dolgunk van még ezen a világon,bármi is,de van.

Enyhe izomhúzódásokkal,és a térdemnél egy zúzódással,de túléltük az ütközést.Anyának még zúzódása  sincs,csak izomláza,azt mondja.A másik autót vezető hölgynek is a lába zúzódott,de súlyosabbnak mondható  dolog nem  történt.Velünk.De az autóinkról ez már nem mondható el,anyuék autójának a bal eleje teljesen gallyra ment,és a másik autó is  nagyon  nagyon összetörődött,sőt  a másik kocsi neki  ment egy harmadiknak ,egy a túloldalon a parkoló sávban álló autónak,neki a lámpája  bánta,de ennyi.
Hát egyszerűen nem tudom részletezni,hogy  mekkora  volt  az ijedtség,remegtem  mint a  kocsonya,de nem akartam  azt mutatni anyának,hogy nagyon nagy a gáz bennem,hogy nehogy eluralkodjon rajta is a  pánik.Ő jól is  volt mindaddig  míg  apáék meg nem  érkeztek a helyszínre,akkorra már kijöttek a rendőrök helyszíneltek meg minden,felvették a jegyzőkönyvet,meg minden ami ilyenkor szokott lenni,fújattak is,de  hát Anya  persze egy kortyot sem  ivott.Szóval mikor megérkeztek apáék,akkor már eltelt a történtek óta vagy 40 perc,én kicsit lenyugodtam,de anya akkor tört össze.Nagyon elkezdett sírni,és nagyon nagyon sajnáltam.De mondtam neki,hogy  ne sírjon a  kocsi miatt,az a lényeg,hogy  nincs bajunk,de csak sírt és sírt,ajjjj nagyon rossz volt látni,hogy sír :(

:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése