2013. november 29., péntek

Raklap fogas és raklap cipőtartó-azaz kész az előszoba

 régen és   most

 régen és most

 régen és most

a  nappaliból ilyen

a bejárati ajtótól ilyen

kulcstartó is van rajta

a folyosóról ilyen

közelebbi

még közelebbi

Igazság szerint a fenti képeken a réginek nevezett fotók már tényleg nagyon régiek (másfél évesek),ugyanis tavaly decemberben lett felrakva egy fogas,és alá egy barna cipős szekrény,de  nagyon sok helyet foglalt,az ajtót nem lehetett rendesen tárni a cipős miatt,kicsi a helység,meguntam a zsúfoltságot,és ezt találtam ki :)
Gabim beszerezte a raklapokat,száradtak vagy 2-3  hétig a kisszobában,aztán megcsiszolta nekem és én ugyan azzal a kék festékkel kentem le a raklapokat,mint amivel a  fal lett festve.A sín és a kampók a sáltartó kosarak na meg a kulcstartó mágnes, ikeásak,a csepegtető  tálcák a  cipők alatt saját  gyártmányok.A sáltartó kosarakhoz  volt egy-egy alumínium tálca,annak a szélét körbe ragasztgattam parafa dugóval és teli raktam kagylókkal,így készült a csepegtető tálcánk :) .A "SZIA" felirat a tükör felett kartonból kivágott betűk és parafadugót szeleteltem-karikáztam-vágtam-nyestem-és ragasztottam úgy,hogy teljesen eltakarja a kartont.A tükör régi,még eljegyzésünkre kaptuk Robikámtól,nem érdekel,hogy nem illik oda,a  tükör szent és sérthetetlen.A falra elsőnek lehetetlennek tűnt felrakni,mert  gipszkarton fal,és nehezen maradt meg benne a tipli.De aztán addig-addig  ,hogy csak sikerült  marasztalni azokat a nyamvadt tipliket,Gabi csavart bele "L" alakú izét (nem tudom mi a neve :P ) , aminek a kiálló  vége felfelé ívelt,tehát  egy kampó  volt gyakorlatilag,és arra csak egyszerűen ráakasztottuk  a  raklapokat és kész.

Így készült hát ,és így néz ki a végeredmény ,remélem másnak  is tetszik és kedvet csináltam ahhoz,hogy a Ti otthonotokba is valahol helyet találjatok egy praktikus raklap bútornak :)

7 megjegyzés:

  1. Imadoooom! Hogy turkiz vagy kek (telorol nehezebb kivenni) es a fal is barnas.. a szivem csucske!!! Nagyon kreativak vagyok!

    VálaszTörlés
  2. Hát inkább kék,ugyan az a szín ami a falon is van,meg a fürdőben a csíkok,de ha kész lesz a nappali majd levideózom,lehet az jobban vissza adja majd :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű! Gyönyörű :) Hihetetlen mennyire kreatív vagy! Nagyon várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  4. édes vagy Kinga! köszönjük szépen :)

    VálaszTörlés
  5. Bogiiii dráááága! Lenyúltam pár előszoba fotódat inspirációnak, ugye nem baj? :P annyira szépet alkottál, nagyon tetszik!!!!

    VálaszTörlés
  6. Dehogy is baj Mazsi,azért rakom fel ide,és osztom meg másokkal,hogy inspirálódjanak,ihletet kapjanak mint Te is ;) örülök,hogy tetszik :)

    VálaszTörlés