2013. november 18., hétfő

Van nekem egy Barátnőm

Krisztina  balról , én jobbról  A  LÉPCSŐJÜKÖN

Van nekem  egy barátnőm.Egy  évben  születtünk,Ő az idősebb,de ez soha nem  számított,csecsemő korunk  óta tart  ez  az egymáshoz való láthatatlan kötődés.Nem  mindig  volt  a kapcsolatunk ennyire szoros  mint  most,de ha sokáig nem  találkoztunk,akkor is  ott tudtuk folytatni mindig,ahol  abba  hagytuk.

én balról , Krisztina jobbról 
Pár  éve kezdődött életében  a nagy változás,mikor megismerte (a most már Férjét) Atit. Olyan jó volt látni  a  lelkemnek,hogy végre boldog,végre  megtalálta azt az embert akivel kölcsönösen megérdemlik  egymást,aki a tenyerén  hordozza,aki  a lelkét simogatja, aki a társa,aki a szerelme.

Nem sokkal  később mikor  megtudtam,hogy készülnek  életük nagy  napjára,az esküvőjükre,már akkor  tudtam,hogy  mindenben támogatom  amiben csak tudom  Őket,nagyon vártam a  napjukat,hazautaztunk és szinte elszakíthatatlanul ott  voltam mellette  ha  kellettem,bármiben is.Mikor   először  mutatta  a ruháját,mikor elmondták  elképzeléseiket,terveiket,mikor  elkészíthettem  a nekik szánt apróságaimat,mikor díszítettük a termet,mikor már a lagzi  előtti  nap  pénteken fáradtan lefekvés előtt A LÉPCSŐN elsírta  magát,hogy  hiányzik  neki az  apukája,mikor  az éjszaka , az izgalomtól vagy a  melegtől , illetve a  szomszéd  rekedt kutyájától , de nem sokat bírtunk aludni,és másnap mikor  jött  a  sminkes,a  fodrász,és készült,mert  Ő  volt  a menyasszony,hát  szóval  ezek a vissza  nem  térő pillanatok,ezek  azok amik  míg élek  ott  lesznek  a  szívemben,és az övében is.Csak,hogy a közelmúlt leglényegesebb lelki összetartozásról írjak,mert  ugye babkorunk óta nem csak  ez van,számtalan,de mióta Atival  van,sugárzik  és  boldog,független attól,hogy még így sem mondható  könnyűnek az élete,de nagyon büszke vagyok  Rá <3
Mikor a  Pap bácsi  is  megkönnyezte szerelmüket

Tegnap   este megint  jött egy olyan pont a kapcsolatunkban , ami oly magasságokba emeli a barátságunkat,hogy nem is tudom,hogy lehet e  még  fokozni a dolgot. Skype-on beszéltünk:

Kriszti&Ati:  Jöttök haza a  nyáron ,ugye?
én: Gondolom , igen.Miért?
Kriszti&Ati: Hát tudod Te!
én: Nem  tudom  esküszöm,na mondjátok már.-Hatalmas a fejemet körbeérő mosoly,magam  sem tudom  miért,de  majd  ki csattantam,lehet a kíváncsiság miatt vigyorogtam  mint a tejbetök.
Kriszti&Ati: Hát biztos  sejted ha ekkora  a  vigyor az arcodon.
én: Esküszöm ,hogy fogalmam sincs.
Kriszti&Ati: Haza  kell  gyertek,mert babát  kell dajkálnotok júliustól!
én : :'-)  :'-)  :'-)  :'-)  - a boldogság könnyei ömlöttek szemeimből-komolyan?Gratulálok,Úr Isten,gratulálok.

Mire kinyögtem  a szavakat már  mind a hárman sírtunk.Hát  ilyen sírós  bagázs vagyunk  Mi,ez van :) Gabim ekkor még  dolgozott, míg vártuk,hogy haza jöjjön  folytatódott a beszélgetés,és a  következő dolog volt  az ami tetőzte a tetőzhetetlent,mert egyértelműen Ránk gondoltak,hogy legyünk  a babájuknak  a  keresztszülei.
Nem  tudom  megfogalmazni,hogy  mennyire  jól  esett,hogy Rám/Ránk esett a választásuk,azóta  minden percben  Rájuk  gondolok,egyszerűen  nem  tud  máson járni az agyam ,  nagyon nagyon boldog vagyok,hogy a  Barátnőm ,és ,hogy van Nekem.

Nagyon nagyon az elején van,számukra is nagyon  friss a hír,a tudat,a  minden  elsősorban lelki  része a dolognak,egyenlőre büdös a kávé,büdös  a  cigi,és  már  hízott másfél  kilót :) , és 5.hétben van,kezdődik az émelygés  is,de jól van  és sugárzik a boldogságtól,és nagyon nagyon édes :)

Szóval van Nekem egy Barátnőm,akire nagyon de  nagyon büszke vagyok,és  nagyon de nagyon várom,hogy lássam,és átölelhessem,és újra és újra láthassam ,hogy mennyire szeretik  egymást Atival,és ,hogy a  karjaimban tarthassam a szerelmük és  az életük  értelmét aki az én  Kereszt gyermekem  lesz.Mindennél jobban várom <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése