2013. november 12., kedd

Körvonalazódnak a részletek

A raklapok már pihennek,száradnak,várják a sorukat,tapéta lerendelve,a lámpások készre festve.

Eddig itt tartunk az átalakulással,körülbelül a jövőhét végén megejtünk  majd egy ikea látogatást,hogy megvegyük a raklapok kiegészítőit.
Végül az előszobában 2 darab lesz,amit olyan kék színű festékkel fogok lekenni,mint a fal,falfestékkel kenem majd,így matt marad,és megmarad a rusztikus hatása  is,mert se csiszolni se semmit nem fogok vele,a festésen kívül,szerintem így is  szép lesz.
Felül lesz az akasztós ,ahová a kabátokat,sálakat fogjuk  akasztani,illetve tervezek egy polcot a raklap fölé,azon lehet majd a táskáimat sorakoztatni.A felső raklapra fogjuk rakni a tükröt,is,majd ha már fent lesz a falon akkor fogom kitalálni,hogy mi hova is kerüljön rajta,de tervezek rá egy sínt akasztókkal,egy mágnes"lécet" a kulcsoknak,két rácsos tartót sálaknak,ezeket néztem ki:















a sálaknak ezt gondoltam
















kampó 1.















kampó 2.
















mágnes a kulcsoknak















sín a kampóknak

Az alsó raklapra az éppen szezonális cipőket szeretném majd rakni,amiket éppen hordunk.Valahogy így képzeltem:
ehhez nem kell semmi kiegészítő,csak maga a raklap,illetve persze azt is  lefestem majd.
Amit viszont szeretnék alá,az egy széltében megfelelő  csepegtető tálca,amit  kavicsokkal raknék tele.Még  ki kell találnom,hogy mi lehetne az az eszköz ami  ennek a célnak megfelelne,mert szeretném ha keskeny lenne,de  hosszában pedig akkora ,vagy csak közel  akkora  mint a raklap.És  persze ne  engedje át a  vizet,és legyen pereme is.Jó  kis fejtörő,várom az ötleteket,mert nekem  leblokkolt  az agyam....  :)
Az alap ötlet innen ered:


A konyhába , mint korábbi bejegyzéseben említettem ,2 db raklap fog kerülni,egyik függőlegesen,direkt a falra,a másik merőlegesen rá,aminek a  külső részét lánc fogja tartani.Fehérre fogom  lekenni  őket,és  ezekre is  ugyan azt a sínt,kampókat, mágnest,csak  jelen esetben a késeknek,fogjuk vásárolni  mint amiről  fentebb vannak  képek,illetve a  kosárka helyet  itt kaspók fognak  majd helyet kapni,ilyen-olyan apróságok tárolására. (a fehér)
Valamint a  felső  függő raklapról csipkeszegélyű  kaspót fogok 

lógatni,fűszernövényt tervezek bele tenni,illetve a lécek közé fogom dugni a talpas poharakat.

Az étkezőbe a legegyszerűbb vitrint néztem  ki,azoknak a  poharaknak amiket ritkábban használunk,hogy ne annyira porosodjanak , 
illetve az egyik polcra szeretnék egy kis  mini cukorka&csoki polcot,kinéztem hozzá két  üveg tárolót,meg a pralinéknak egy csipkeszegélyű tálcát:



















A falra a megfelelő ajtót még nem találtam meg a fotósajtó  megvalósításához,de rajta vagyok nagyon,remélem minél előbb meglelem,ebből jött az ötlet:
 Mindenképp megfogom valósítani,de sajnos a használt boltban nem volt ilyen vagy ehhez hasonló ajtó,de nem  adom fel :)









 Viszont a  bortartóhoz megvannak a  raklapok,ilyenek  lesznek majd csak fehérek és  pohártartó nélkül:





A nappaliba  már kinéztem  a ládát,de  a könyveknek régi masszív almás ládákat szeretnék majd,ilyeneket:
Régebbről  emlékszem egyszer voltak  a használt boltban ilyenek,és tök olcsó volt,bánom,hogy akkor nem vettük meg,mondva,hogy majd egyszer jó lesz valamire,pedig nagyon szemeztem már akkor is velük....persze azóta nincsenek már  ott,így eszembe jutott,hogy ebay-en is szétnézek,hátha van a környéken valahol.Remélem találok :)
Nagyon várom,hogy megérkezzen a tapéta és elkezdhessük a munkálatokat :)
Utána pedig kezdhetem  a karácsonyi lázadást :P :P :P szupi  lesz a karácsony ebben biztos vagyok,de erről majd később  írok ;)

1 megjegyzés: